Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
no mä olen aina uskaltanut kynnet leikata, sekä kylvettää, JOS mies on ollut kotona.
Mutta kerran kirjoitin tänne ketjun, jossa kerroin, että en uskalla kylvettää lasta ollessani yksin kotona. Niin arvatkaa sainko paskat ja kurat niskaani. Sen jälkeen en ole enää kovin arkoja asioita tänne viitsinyt kirjoittaa, kun niistä tulee arempia, kun joku tulee aukomaan, tai tässä tapauksessa lähes kaikki :/
No jos joku tuntee paremmuutta siitä että kylvettää lapsensa vaikka yksinki nii suotakoon se sille sitte. :snotty:
Mie kyllä ymmärrän erittäin hyvin sen ettei yksin ollessa uskalla, ko en itekkään uskalla, vieläpä niin että miehen pittää tosiaan olla ihan vieressä ko kylvetän, muuten ei tuu mittään. :kieh:
Niinpä. Minä puhuin siinä kyllä jopa ihan 8kk ikäisestä. Nyt tyttö 1v1kk ja vieläkään en halua kylpemään laittaa, jos olen yksin kotona. Lähipiirissä niin paljon ollut sairauskohtauksia, että tullut kammo. Pelkään, että itsekin saan. Käymme sitten vain suihkussa, jos mies ei kotona. Sitten, kun lapsi itse osaa tulla punkasta pois, niin sitten voin kylvettää yksinkin.