Mie en tule enää toimeen kenenkään sukulaiseni kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja blaaaah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

blaaaah

Vieras
Minusta on kuulemma tullut liian suorasukainen. Sanon suoraan mitä ajattelen ja kuulemma se on kauhean loukkaavaa.
Hemmetti, pistää miettimään.
Ennen olen ollut jopa oman perheen sisäisesti hiirukka, se , joka tuskin sanaa sanoo.
Mieheni myötä olen kuulemma tällaiseksi tullut äiti sanoi mulle niin. Höh, luulin vain löytäneeni itseni ja saaneeni itsevarmuutta ja itsetuntoa. :O :snotty:
Mikään ei kelpaa, minä en kelpaa! :(

elämä ei aina ole "pumpulia" ehkä joskus täytyy sanoa miten asiat ovat. ei se haittaa. itsekin syyllistyn tuohon joskus mut mitä väliä? saahan ne muutki sanoa mulle suoraan jos mun elämässä ei niiden mielestä mene toivotulla tavalla.

Mä toisaalta yritän oppia sanomaan mitä ajattelen, etten olisi se hiirulainen, jonka yli sopii aina kävellä. Toisaalta taas siinä voisi käydä juuri noin kuin ap:lle. Ehkä kahdesta pahasta vähemmän paha on kuitenkin se, että osaa pitää puolensa - kynnysmattoiluun sitä vasta väsyykin.

Suku toivottavasti tottuu asiaan, onhan se heille ylläri, että et enää olekaan kaikesta samaa mieltä ja muiden päätösvallan alla. Tsemppiä, kyllä se siitä!

Ajattele mieluummin niin, että SINÄ tulet kyllä toimeen sukulaistesi kanssa. Sukulaisesi vain eivät oikein sinun. Syykin on selvä: et ole enää suorasukaisten kommenttien vastaanottaja, vaan myös kommenttien jakelija. Suoraankin voi tietysti sanoa monella eri tavalla...

Mä en oo tullu pitkiin aikoihin ja parempi näin. Mun taustalla eri syyt, et miks en tuu toimeen. Mutta en ala täälä niitä ruotimaan.

Hyvä, kannattaa sanoo suoraan asiat. Ei ainakaan jää kellekkään epäselväks, kynnysmatoks ei kannata alkaa.

Minusta on kuulemma tullut liian suorasukainen. Sanon suoraan mitä ajattelen ja kuulemma se on kauhean loukkaavaa.
Ennen olen ollut jopa oman perheen sisäisesti hiirukka, se , joka tuskin sanaa sanoo.
Mieheni myötä olen kuulemma tällaiseksi tullut äiti sanoi mulle niin. Höh, luulin vain löytäneeni itseni ja saaneeni itsevarmuutta ja itsetuntoa. :O :snotty:

Minullakin on ongelmia joidenkin sukulaisten kanssa. Jotenkin minua ja minun tarpeitani vähätellään, vaikka kyse olisi siis ihan normaaleista asioista. Muiden kohdalla niitä pidetään hyvinä ja hyväksyttävinä. Heidän valintojaan kunnioitetaan, minun ei.

Ehkäpä teillä on asennevamma tai sitten olette mukamas täydelllisiä ja kuvittelette jopa sukulaisenne epätäydellisiksi. Hakeutukaa hoitoon

Anteeksi nyt vaan, mutta minä en sitten yhtään tuota majuria ymmärrä. Miten joku voi olla niin inhottava oli aihe kuin aihe? Onko jollain oikeasti noin paha olla itsensä kanssa? Ihan käsittämättömiä kommentteja. :stick: Vedä nyt jo viho viimein ittes vessanpytystä alas muun p*skan seassa!

Alkuperäinen kirjoittaja Näin on!;22151594:
Anteeksi nyt vaan, mutta minä en sitten yhtään tuota majuria ymmärrä. Miten joku voi olla niin inhottava oli aihe kuin aihe? Onko jollain oikeasti noin paha olla itsensä kanssa? Ihan käsittämättömiä kommentteja. :stick: Vedä nyt jo viho viimein ittes vessanpytystä alas muun p*skan seassa!

:vampire:

älä välitä en mäkään tuu toimeen mu sukulaisten kanssa,en erityisesti äidin ja siskon.heidän lempipuuhaansa on mun haukkuminen.no,enpä oo kyseisten ihmisten kanssa missään tekemisissä ei mun tarvii kuunnella jatkuvaa haukkumista.keskityn mukaviin ihmisiin mun elämässä:)

Minä kyllä tulisin toimeen, mutta sitten tulisi olla juuri sellainen hiirulainen. Sukulaiset on jotenkin sairaita, joten mulla ei edes kiinnosta olla heidän kanssaan missään tekemisissä, lukuunottamatta omia vanhempia ja sisaruksia :)

Yhteistyössä