Mie en taas ymmärtänyt - huutiksesta!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PROVO

Aktiivinen jäsen
31.03.2005
5 411
0
36
Huusin taas yhtä rättiä Huutiksesta ja voitin vielä sen, huuto sulkeutui eilen illalla.

Myyjä ilmoitti normaalisti tilitietonsa.

Kysyin, voisiko tuotteen noutaa, kun ukko tänään siitä ajaa ohi?? Myyjälle sopi tuo, että tuote noudetaan tänä iltana. Mutta minun olisi pitänyt maksaa se hänelle tilille (kai heti eilen jo) ja laittaa kuitti maksusta miehen mukana hänelle :o :o :o

Siis miehen mukana, joka tulee toisesta suunnasta - olisinko vienyt sen kuitin miehelle (edestakaisin 1100km)?? Vai faksannut, siis maksullisesti jostain paikasta josta voi faksata vai mitä helvettiä minun olisi pitänyt tehdä???

omalle kohdalle ei ole tuota sattunut,mutta joskus huomannut esim.sohva ilmoituksessa että nouto ja etukäteen maksu tilille??mä ainakin haluan mielummin rahat käteen jos tuote haetaan/maksan itse myyjälle jos noudan...oisko se sitten joidenkin mielestä noloa ottaa rahaa niin veloittavat tilille/ettei ostaja alkaisi perumaan kauppaa kun näkee tuotteen..

no jos kysymys suuresta summasta, niin ehkä ymmärtäisin jotenkin,mutten sitä, että kuitti siitä pitäisi olla, sehän on naurettavaa.. mut siis kuitistahan saa kopion laitettua vaikka sähköpostiin,jossa näkyy se arkistointitunnus? =)

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Mistä summasta on kyse?
Jos suuresta ja myyjä haluaa välttämättä summan tililleen, jottei sorru heti tuhlaamaan sitä... :whistle:

Kympeissä on summa ja minua oikeasti alkoi v##"#¤#maan ja ukko ei hae mitään, maksan tänään tilille tuon huudon, tulkoon postissa. Inhoan kaikkia monimutkaiseksi tahallaan tehtyjä juttuja.

Inhoan myös persaukisia huutismyyjiä, jotka ovat käyttäneet rahansa jo etukäteen ja kun huuto sulkeutuu odotetaan rahojen olevan tilillä noin 1min sisällä siitä!!!! |O |O |O

Me ollaan aina nopeita toimissamme, mutta kun aletaan painostamaan oudosti niin voi tulla yksi lisäpäivä =)

Alkuperäinen kirjoittaja itse:
halauan suoritukset kylä tilille! Onko se joku vääryys?

mutta miksi jos tuote haetaan,ei tarvitse myyjän kytätä tiliä eikä ostajan nähdä vaivaa ja tuolostella kuitteja(ja jos ei nettipankkia niin maksullinen maksu automaatilla-kaikilla ei ole kotona tulostinta...)..siitähän tässä oli kyse.

Se johtuu todennäköisesti siitä että häneltä on jäänyt noutoja hakematta ja hän haluu varmistuksen että saa ainakin rahat tuotteesta. Minä kyllä soittasin ja sanoisin että jos ei käy niin vaivaudu sit menemään postiin viemään se vaate. Jos minä noudan tuotteen niin varmasti annan rahat vasta nouto hetkellä. Mistä minä edes tiedän onko se kotona kun tulen hakemaan tuotetta vaikka näin olis sovittu?!

Yhteistyössä