mie en pysty tähän...!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pirkko"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pirkko"

Vieras
siis tähän sinkkuelämään taas seitsemän vuoden tauon jälkeen!! mie en jaksa käyttää koko ajan seksikkäitä pitsipöksyjä, tuoksua ja näyttää hyvältä!!

tää purkaus sai alkunsa siitä, kun juttelin netissä erään miehen kanssa, joka kertoi että oli vahingossa pannut kaverinsa kanssa. kysyin sitten siltä et oliko nainen sheivannut alapäänsä ja oliko sillä seksikkäät alusvaatteet, eli jos oli niin hyvin paljon mahdollista että homma ei tapahtunut vahingossa vaan "vahingossa". tämän keskustelun loppupäätelmänä (välissä oli jotain muuta kommentointia) huomasin, että tämä mies olettaa naisten pukeutuvan jatkuvasti stringeihin yms.

olin ihan että vui luoja... kunnes rupesin miettimään että voi paska, se taidankin olla mie joka on epänormaali, kun pukeudun usenmiten sellasiin mukaviin ja urheilullisiin alkkareihin. en mihinkään maxi sloggeihin, mut sellasiin kuitenkin et en mie sellasia kyllä treffeilekään ehkä laittaisi.

pointtina kuitenkin se, että mie en jaksa tätä sinkkuelämää ja stringimaailmaa!! mie haluan vaan istua sohvalla vierekkäin ja piereskellä (no en ehkä ihan kirjaimellisesti), enkä viettää viikonloppuja maha ummella jännityksestä ja pierunpidätyksestä seksipöksyt pyllyväliä hangaten.

MITEN TYÖ MUUT KESTÄTTE???

Laajenna kohderyhmää =)

Kaikki ei halua pyntättyä stringinaista, vaan oikean naisen joka on ok arjessakin. Riippuu toki millaisista miehistä pidät, onko ammattitoiveita, missä asut (kaupungin keskusta vs maalaistaajama) jne ikää unohtamatta.

[QUOTE="pirkko";26393287]siis tähän sinkkuelämään taas seitsemän vuoden tauon jälkeen!! mie en jaksa käyttää koko ajan seksikkäitä pitsipöksyjä, tuoksua ja näyttää hyvältä!! [/QUOTE]

Taukki! Jos niin onnellisesti on, että on päässyt jostakusta hankalasta karvanaamasta eroon, niin pitää viisastua ja elää yksin eikä haksahtaa seuraavaan eteen kävelevään katastrofiin. :attn:

No jos naisella on tapana käyttää stringejä, niin kyllä mä silloin näkisin, että nainen niitä aina käyttää. En mä yhteen aikaan edes omistanut muita pikkareita, kuin vain stringejä, koska tykkäsin niitä eniten käyttää.

Eikä sillä ollut niin mitään tekemistä että olinko sinkku vai suhteessa...mä käytin ja käytän edelleen semmoisia alusvaatteita missä itse viihdyn. Ja ennemmin mä viihdyn stringeissä, kuin mummokalsareissa :)

No jos naisella on tapana käyttää stringejä, niin kyllä mä silloin näkisin, että nainen niitä aina käyttää. En mä yhteen aikaan edes omistanut muita pikkareita, kuin vain stringejä, koska tykkäsin niitä eniten käyttää.

Eikä sillä ollut niin mitään tekemistä että olinko sinkku vai suhteessa...mä käytin ja käytän edelleen semmoisia alusvaatteita missä itse viihdyn. Ja ennemmin mä viihdyn stringeissä, kuin mummokalsareissa :)

Et sitten ymmärtänyt hölkkäsen pöläystä aloituksesta, vaan päätit avautua omista stringikokemuksistasi :D.

[QUOTE="vieras";26393472]Oikeesti miehet viis veisaa naisen alusvaatteista. Se on naisten juttu. :D[/QUOTE]

tiellä ne kuitenki on vaan :laugh:

no eihän tässä mistään ensimmäiseen vastaantulijaan haksahtamisesta ole kyse vaan siitä, mitä tää sinkkuelämä naiselta vaatii, jos haluaisi vaikka sillon tällön saada miestä...

mitään kotileikkejä en tähän todellakaan halua, kun olen aika kyyninen näitten uusperhekuvioiden suhteen (aika kenties lieventää mielipiteitä) mut pointti tuossa sohvalla piereskelemisessä olikin se, että läheisyyttä ja seksiä saadakseen on kärsittävä fyysistäkin kipua ilmavaivojen ja hankaumien muodossa :D

[QUOTE="pirkko";26393535] läheisyyttä ja seksiä saadakseen on kärsittävä fyysistäkin kipua ilmavaivojen ja hankaumien muodossa :D[/QUOTE]

en alkaisi tuohon jos en itse joka tapauksessa käyttäisi stringejä siviilisäädystä riippumatta.

Jos en kelpaa itsenäni niin voivoi.

[QUOTE="Vieras";26393530]Et sitten ymmärtänyt hölkkäsen pöläystä aloituksesta, vaan päätit avautua omista stringikokemuksistasi :D.[/QUOTE]

Vai menikö se nyt sittenkin niin, että sulta meni tuo mun pointtini ihan ohi?

Aloituksessa ap puuttui siihen, miten mies olettaa naisen jatkuvasti pukeutuvan stringeihin...johon mä sitten selvensin, että kyllä niitä naisia ihan oikeasti on, jotka käyttävät joka päivä stringejä.

Ja omista kokemusista tosiaan puhuin...kun eipä ole ihan hirmuisesti tullut naapureitakaan alusvaatevalinnoista haastateltua. Mulle alusvaatteet sinänsä ei ole mikään tabu, eli voin niistä kyllä puhua ilman ongelmaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26393519:
En taas ollenkaan ymmärrä naisia. :confused:

Siis jos olet sinkku, niin sheivaat ja käytät kauniita vaatteista ja tuoksut hyvälle - mutta jos oletkin suhteessa, niin et? :confused: :confused: :confused:

No sepä tässä olikin se kirpaiseva oivallus että oikeesti taidankin olla vaan tämmönen lösötin joka panostaa alusvaatehommeleihin vaan hyvin satunnaisesti, kun ne vaan tuntuu pahalta päällä...

eli jotta olisin kunnollinen nainen, miun pitäisi siis käyttää sitten niitä stringejä.

[QUOTE="pirkko";26393535]no eihän tässä mistään ensimmäiseen vastaantulijaan haksahtamisesta ole kyse vaan siitä, mitä tää sinkkuelämä naiselta vaatii, jos haluaisi vaikka sillon tällön saada miestä...
[/QUOTE]

Jokainen nainen oppii jo _yläasteikäisenä_, että mies kaatuu parhaiten petiin, kun on liikkeellä nukkavieruissa ja _reikäisissä_ sloggeissa! Reikäisyys on kalsareissa kaiken a ja o!

Miehet käyvät siis keskimäärin parhaiten pyydyseen silloin kun vähiten toivoisi tai olisi etukäteen suunnitellut.

No sepä tässä olikin se kirpaiseva oivallus että oikeesti taidankin olla vaan tämmönen lösötin joka panostaa alusvaatehommeleihin vaan hyvin satunnaisesti, kun ne vaan tuntuu pahalta päällä...

eli jotta olisin kunnollinen nainen, miun pitäisi siis käyttää sitten niitä stringejä.

No ei ne stringit ole mikään pakko. Ei kaikki miehet niistä pidä. Kuten ei kaikki naisetkaan.

Mutta stringien ja mammakalsareiden välissä on melko suuri otanta...ehkäpä sieltä löytyy jotakin sellaista mitkä päällä tunnet olosi kotoisaksi, mutta samalla seksikkääksi :)

No höpö höpö. Tosi hemaisevia ja mukavia alusvaatteita on kaupat pullollaan. Pidät sellaisia, joissa oma olo tuntuu parhaalta, eikö niin. Luulis että etenkään sinkkuna ei tarvitse ajatella ketään muuta kuin itseään. :D

P.S. jos alusvaatteet tuntuu pahalta, niin ne ovat varmaan väärää kokoa - tai sitten kannattaa olla kokonaan ilman. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;26393570:
Jokainen nainen oppii jo _yläasteikäisenä_, että mies kaatuu parhaiten petiin, kun on liikkeellä nukkavieruissa ja _reikäisissä_ sloggeissa! Reikäisyys on kalsareissa kaiken a ja o!

Miehet käyvät siis keskimäärin parhaiten pyydyseen silloin kun vähiten toivoisi tai olisi etukäteen suunnitellut.

heh, joo, näinhän se taitaa olla. sellasia multa ei kyllä kaapista löydy... mut kyllä mie jotenkin nyt tästä viisastuneena marssin alusvaatekauppaan ja yritän löytää jotain kauniita kompromissipöksyjä jotka päällä vois olla ilman et tarttee kaivaa niitä koko ajan vakosesta pois.

Miten se muuten oikeastikin on aina niin, että silloin ku ei just ehkä oo ne parhaimmat sexypantsit jalassa ja säärissäkin löytty pieni sänki niin sit kyllä olis tarjolla vaikka mitä!? Ja sit kun liikkeellä ajatuksella, että ite on kaikin puolin raedy, niin sit ei tärppää tattusti..

[QUOTE="Vieras";26393686]Miten se muuten oikeastikin on aina niin, että silloin ku ei just ehkä oo ne parhaimmat sexypantsit jalassa ja säärissäkin löytty pieni sänki niin sit kyllä olis tarjolla vaikka mitä!? Ja sit kun liikkeellä ajatuksella, että ite on kaikin puolin raedy, niin sit ei tärppää tattusti..[/QUOTE]

Jos kulkee kaupungilla munankuvat silmissään, se näkyy kilometrien päähän ja karkottaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26393519:
En taas ollenkaan ymmärrä naisia. :confused:

Siis jos olet sinkku, niin sheivaat ja käytät kauniita vaatteista ja tuoksut hyvälle - mutta jos oletkin suhteessa, niin et? :confused: :confused: :confused:

Siis mitenniin et ymmärrä? Noinhan se menee. Sinkkuna käytin minäkin stringejä, mutta ei niitä enää kahden lapsen jälkeen jaksa käyttää. Mukavuus ennen kaikkea. :)

Yhteistyössä