Mie alan nauttia vähän liikaa näistä illoista kun mies ei oo kotona

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soluttautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Soluttautuja

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
8 058
1
36
Ihanan leppoisaa ja rauhallista. Saa rauhassa surffata netissä, kattoa telkkaa ja puuhastella mitä mieleen tulee. Monesti huomaan olevani paljon ärtyisämpi, silloin kun mies on kotona. Se vaan istuu koneella, kun taas minä haluaisin jotenkin hyödyntää ne hetket kun ollaan kaikki kotona. Mutta tämähän on ihan luksusta kun se ei oo kotona ollenkaan, ei tarvii stressata sitä yhdessä olemista =)

tiäkkö mitä mä oon tehny ihan saman havainnon,melkein nautin kun saan lasten kanssa olla ihan päinsä kotona ja tehdä kaikkee kivaa ja olla leppoisasti B)
ja laittaa tiskit palstailun lomassa pois & lasten kanssa pelasin muumimuistipeliä ja sitten vasta laitoin ruokaa uuniin ja tehään asiat kun siltä tuntuu =)
oon huomannu myös, että oon kiree kun mies kotona :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
tiäkkö mitä mä oon tehny ihan saman havainnon,melkein nautin kun saan lasten kanssa olla ihan päinsä kotona ja tehdä kaikkee kivaa ja olla leppoisasti B)
ja laittaa tiskit palstailun lomassa pois & lasten kanssa pelasin muumimuistipeliä ja sitten vasta laitoin ruokaa uuniin ja tehään asiat kun siltä tuntuu =)
oon huomannu myös, että oon kiree kun mies kotona :whistle:

mä olen kanssa muuten huomannu saman... pitäskö tässä ihan huolestua. kuitenkin rakastan ukkoa hirveesti enkä nyt eroakaan haluis mut jotenkin kuitenki sitä viihtyy ilmanki. sekavaa :D

Niin. Noihin iltoihin tottuu. Niihin aamuihin taas ei ikinä (vaikka yrittää), kun tullaan firman juhlista solmio sutussa ja maataan koko päivä vahtien "mihin meet".

Onneks on lapset, vaikka niilläkin alkaa olla jo oma elämä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tomaattikeitto:
Niin. Noihin iltoihin tottuu. Niihin aamuihin taas ei ikinä (vaikka yrittää), kun tullaan firman juhlista solmio sutussa ja maataan koko päivä vahtien "mihin meet".

Onneks on lapset, vaikka niilläkin alkaa olla jo oma elämä.

Kunhan ei tottus liikaa... että ne yhteiset illat käy sitten ihan sietämättömiksi :/

Mä oon tottunut siihen, että ukko on iltavuorossa jokatoinen viikko. Eli saan pyhittää jokatoisen viikon vain itselleni (ei siis ole lapsia) Arvatkaa vaan onko vaikeeta, jos jostain syystä vuorot ei menekkään näin ja ukko maleksii kotona "liiaan usein" ;) Mulle ainakin tällänen järjestely käy hyvin. En muutenkaan tykkää, et se toinen on koko aika kyhnäämässä vieressä.

En tiiä, mutta tää ilta on sietämätön vaikka se on jo pyytäny anteeksi. Vitsi kun mun pitää olla tämmönen hapannaama. No, tällaisistahan naisista nuo pirttihirmujutut on alkanu! :/ Nyppii vaan, kun ilta jaksetaan juhlia, tanssitetaan naisia (niihin bileisiin on eukoilta pääsy kielletty) ja sitten ei jakseta mitään yhteisenä vapaapäivänä! Niin mälsää ja alentavaa!
No,mie lopetan tän mykkäkoulun ja lähen iltapalan laittoon. Mitäs yhestä kalsarisankarista, oli mulla kivaa tänäänkin...kävin vinguttamassa yksin pankkikorttia. Siitäs sai. :snotty:

Yhteistyössä