Microdermal -koru, kellään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Hieman tuollainen microdermal -koru kiinnostais, sattuisko kellään sellasta olemaan, ajatuksia?

Vielä en oo vähään aikaan menossa ottamaan, on lähinnä mulla ajatuksen asteella. Kokemuksia ois kiva kuulla jotta tietää vähän että unohtaako heti alkuunsa koko ajatuksen :D

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
ei oo,enkä kyl laittaskaan. mihin sä haluaisit tollasen?

Paikkaa en oo päättäny, ei oo viel niin pitkällä ajatus...

mä ku en keksiny mitään paikkaa mihin sellasen vois laittaa =) Käsissä ehkä ainut mitä vois kuvitella,mut sit ku niitä pesee ja "sotkee" koko ajan ja helposti tarttuu kii,ni ei kyl missään nimessä-

tai siis mihin itse voisin laittaa

ei oo,enkä kyl laittaskaan. mihin sä haluaisit tollasen?

Paikkaa en oo päättäny, ei oo viel niin pitkällä ajatus...

mä ku en keksiny mitään paikkaa mihin sellasen vois laittaa =) Käsissä ehkä ainut mitä vois kuvitella,mut sit ku niitä pesee ja "sotkee" koko ajan ja helposti tarttuu kii,ni ei kyl missään nimessä-

tai siis mihin itse voisin laittaa

Rintakehä, niska tai navan yläpuoli mulla ois vaihtoehtoina.. Jos tollasen ottasin ni haluaisin kuitenki et sen saa piiloon jos haluaa. Vaikka eipä tuolla enää tässä vaiheess ja näillä lävistyksillä taida olla mitään merkitystä :laugh:

Mie kans tahtoisin ja yhen tutun lävistäjän piti tehdäkin harjoitustyönä miulle, mut muutti pois :( kaverilla on kolme niskassa ja maksoi jotain 80? kappale :whistle:

Mie haluisin tuohon poskiluun päälle tuonne reunaan...semmoset pienet tähdet =)

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
mikä se on? :o

Tällanen

http://www.alternativelook.net/microdermal-implants/

Just tuohon kohtaa, mihin tuossa ylemmässä videossa tekee :)

Ai tohon silmäkulmaan? Eih, mulla on siinä jo rengas.. :D

Tuo rintakehä kiinnostais, se vois olla aika nätti.. Vähän alemmas ku laittas ni sitä vois sit näyttää sillon ku siltä tuntuu :D Ja jonku kivellisen korun ni vois olla hieno :)

Mie kans tahtoisin ja yhen tutun lävistäjän piti tehdäkin harjoitustyönä miulle, mut muutti pois :( kaverilla on kolme niskassa ja maksoi jotain 80? kappale :whistle:

Mie haluisin tuohon poskiluun päälle tuonne reunaan...semmoset pienet tähdet =)

Joo vois olla hieno! :)

Mä kattelin et tuolla lävistysliikkeessä missä kävin ottaan ton labretin ni laittavat noita 49? hintaan joten ei mikään älytön hinta.

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
mikä se on? :o

Tällanen

http://www.alternativelook.net/microdermal-implants/

Just tuohon kohtaa, mihin tuossa ylemmässä videossa tekee :)

Ai tohon silmäkulmaan? Eih, mulla on siinä jo rengas.. :D

Tuo rintakehä kiinnostais, se vois olla aika nätti.. Vähän alemmas ku laittas ni sitä vois sit näyttää sillon ku siltä tuntuu :D Ja jonku kivellisen korun ni vois olla hieno :)

Siitä vähän alaspäin..siis tuosta mihin tuossa videossa teki...

niinku tuommonen:
01%20microdermal%20surface%20anchor%20near%20the%20eye%20(sensitive%20camera,%20i%20cleaned%20her%20up%20the%20best%20i%20could!).jpg

Ja siis itteeni tarkoitin, et tuohon haluaisin

Siitä vähän alaspäin..siis tuosta mihin tuossa videossa teki...

Ahaa, nyt mä tajusin :D

Poskipää tms. ois kyl hyvä paikka. Mutta mua hirvittää se että jos se sattuu tulehtuun tms. ja jää naamaan joku karsee arpi.. :| Tai myöhemmin poistaa sen.. Siks mä aattelin sellasta paikkaa minkä saa piiloon, noista ku jää vähän isompi jälki ku jostai perusläväristä.

Yhteistyössä