Michael Jackson In Memoriam 25.6.2009

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mitäs otit;26542745:
Mitäs sit huutelet :D
Kuka on sanonut,että poistaa tosiasian? HÄH? Tyhmähän ihmisen pää on jos vetää aineita niin,et henki lähtee tai vetää ylipäätään ollenkaan.

mä huomasin ne ihmiset just jotka naura sillä tavalla toisille ja kutsu heitä tyhmäksi, itsekin joskus kokee samanlaista, se on sama kuin älä ikinä sano ei ikinä... kun jos niin sanot niin silti sen teet

mäkin inhoan jos ihmiset syö pillerit turhaan, esim. istuvat kotona ja masentu, vaikka siihen paras hoito on vaikka työt, eli mee töihin. Mj:lla ei ollut helpo elämää ja kuvitelee jos koko maailma luule sä oot pedofiili vaikkei ole...

• Tykkää
Reactions: Akaatti
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26542758:
Jacko oli kyllä mieletön tanssija, vaikka musiikkinsa hiukan erikosita mielestäni olikin. Jotkut kappaleet ovat mielestäni hyviä, mutta ihan koko tuotanto ei mun makuuni ole. Showt mielettömiä :D

Samoin ajatuksin - musiikistaan en välittänyt lainkaan, mutta olen tosi iloinen että näin MJ:n keikan silloin joskus vuonna '98 tms. Olihan se vaikuttava!

• Tykkää
mä huomasin ne ihmiset just jotka naura sillä tavalla toisille ja kutsu heitä tyhmäksi, itsekin joskus kokee samanlaista, se on sama kuin älä ikinä sano ei ikinä... kun jos niin sanot niin silti sen teet

mäkin inhoan jos ihmiset syö pillerit turhaan, esim. istuvat kotona ja masentu, vaikka siihen paras hoito on vaikka työt, eli mee töihin. Mj:lla ei ollut helpo elämää ja kuvitelee jos koko maailma luule sä oot pedofiili vaikkei ole...

Näin!

• Tykkää
Alkuperäinen kirjoittaja mitäs otit;26542789:
Sairas? Vittu se mitään sairautta ole jostappaa itsensä aineisiin, Tyhmyyttä se on. Kuulunet ilmeisesti samaan kastiin. Se on tietty aika selviö koska jaksat olla pedofiilinistin puolella.

Mitä syytä sinulla on mennä henkilökohtaisuuksiin tuntematta ihmistä, jolle kirjoitat?
Häpeäisit edes vähän ja tutki faktoja. Ja pura kiukkusi johonkin hyödylliseen.

• Tykkää
MJ oli minulle äärettömän rakas. :cry: Lapsena ja nuorena sai kovasti lohtua hänestä vaikeuksissani, vaikka se monesta varmasti tyhmältä kuulostaakin. Hänen kuolemansa oli asia, jota pelolla odotin jossain kaukaisuudessa. Ajattelin, että "sitten joskus" kestän sen kyllä, kun Michael on jo selvästi sen ikäinen. MJ:n kuolema vuonna 2009 oli todellinen shokki minulle.

Suojelen edelleen itseäni näiltä MJ-uutisilta, koska aihe on yksinkertaisesti liian arka. Tähän oli kuitenkin pakko vastata, vaikka varmasti sitä tuttua kakspluslaatua sataakin niskaan.

• Tykkää
MJ oli minulle äärettömän rakas. :cry: Lapsena ja nuorena sai kovasti lohtua hänestä vaikeuksissani, vaikka se monesta varmasti tyhmältä kuulostaakin. Hänen kuolemansa oli asia, jota pelolla odotin jossain kaukaisuudessa. Ajattelin, että "sitten joskus" kestän sen kyllä, kun Michael on jo selvästi sen ikäinen. MJ:n kuolema vuonna 2009 oli todellinen shokki minulle.

Suojelen edelleen itseäni näiltä MJ-uutisilta, koska aihe on yksinkertaisesti liian arka. Tähän oli kuitenkin pakko vastata, vaikka varmasti sitä tuttua kakspluslaatua sataakin niskaan.

Samoin ajatuksin! Olen kuunnellut hänen musiiikkiaan ihan pienestä pitäen ja siis ihan niistä Jackson Five-ajoista lähtien, koska isommat sisarukset ostivat levyjä.

Sallittakoon meidän muistella ja surra, vaikka hänen on varmasti parempi olla nyt, kaukana tästä julmasta maailmasta!

• Tykkää
Mua oikeasti ärsyttää niin paljon, siis ärsyttää, ärsyttää ja ärsyttää|O ne ihmiset jotka eivät tietä faktoja ja huuta jotai jostain ihmisestä tai jostain jutusta, oliko se Mj tai vaikkapa rokote mikä mä otin ja otin koko maapallon lääkäreiltä selvä. Ärsyttää myös että hyväät ihmiset aina kärsi niin kuin Mj joka auttoi lapsia, sairaita lapsia, läheti rahaa ja ruokaa Afrikaan. Mutta jotain paskiaisia, kamalia ihmisiä he ovat kuninkaita, niin kuin saatanan Breverik esimerkiks, kenestä tehtiin julkista ja kuningasta|O:kieh: arrrrrr......!!!

• Tykkää
Alkuperäinen kirjoittaja mitäs otit;26542842:
On se hävettävä sinun kaltaisten ihmisten puolesta kun ette itse tajua sitä tehdä :D

Pistän asiattoman kirjoittelusi kenties nuoren iän ja sen aiheuttaman epävarmuuden piikkiin.

Jos et ole enää kovin nuori, otan osaa. Mutta koskaan ei ole liian myöhäistä muuttua, mutta se muutos lähtee itsestäsi, eikä muiden syyttelystä.

Tsemppiä :)

• Tykkää
Mua oikeasti ärsyttää niin paljon, siis ärsyttää, ärsyttää ja ärsyttää|O ne ihmiset jotka eivät tietä faktoja ja huuta jotai jostain ihmisestä tai jostain jutusta, oliko se Mj tai vaikkapa rokote mikä mä otin ja otin koko maapallon lääkäreiltä selvä. Ärsyttää myös että hyväät ihmiset aina kärsi niin kuin Mj joka auttoi lapsia, sairaita lapsia, läheti rahaa ja ruokaa Afrikaan. Mutta jotain paskiaisia, kamalia ihmisiä he ovat kuninkaita, niin kuin saatanan Breverik esimerkiks, kenestä tehtiin julkista ja kuningasta|O:kieh: arrrrrr......!!!

Olen aivan samoilla linjoilla!

Tässäkin kuvastuu niin hyvin hänen huolensa maailman pahoinvoinnista!

Michael Jackson - Earth Song (Official Music Video) - Video

One of the best!!

• Tykkää
No kukaan meistä, oli fani tai ei, ei tiedä kaikkia faktoja.
On lehtijuttua puolesta ja vastaan, on spekulointia ja arvuuttelua, syyttelyä, puolustusta ja oikaisua.

Ihan sama.

Niin että voitaisko lopettaa jo änkkääminen siitä kuka on oikeassa ja kuka väärässä ja onko oikeus tykätä MJ:n musiikista vai ei?

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26542881:
No kukaan meistä, oli fani tai ei, ei tiedä kaikkia faktoja.
On lehtijuttua puolesta ja vastaan, on spekulointia ja arvuuttelua, syyttelyä, puolustusta ja oikaisua.

Ihan sama.

Niin että voitaisko lopettaa jo änkkääminen siitä kuka on oikeassa ja kuka väärässä ja onko oikeus tykätä MJ:n musiikista vai ei?

No se on ainakin fakta, että asiaa on selitetty oikeudessa pitkälti ja MJ _on todettu syyttömäksi_. Syytön kunnes toisin todistetaan!

• Tykkää
Niin ja rahahan ei ratkaissut asiaa :D Oi miten tyhmä sä olet. Pedofiili mikä pedofiili.

Michaelin lapsuus ei ollut mikään kaikista helpoin. Hänellä ei käytännössä katsoen ollut normaalia lapsuutta ollenkaan. Michael halusi omille lapsilleen lapsuuden ja sen vuoksi omat lapset kulkivat pitkään ne naamiot päällä. Michael halusi, että lapset voisivat elää myös ns. normaalia elämää toisin kuin MJ itse, jolla mitään normaalia lapsuutta ei ollut, vaan hän oli julkkis jo pienestä pitäen.

MJ auttoi köyhiä ja sairaita lapsia. Hän kutsui heitä viettämään ikimuistoisia hetkiä Neverlandissa, vei lapsia lelukauppaan, josta lapset saivat valita lelun itselleen ja sen jälkeen huvitella Neverlandin huvipuistossa. Valitettavasti osa vanhemmista näki tässäkin rahastusmahdollisuuden. Alkoivat keksiä valheita, jotta saisivat Jacksonilta rahaa, halusivat itse miljonääreiksi. Jokainen kai tajuaa, että pelkästään noista lehtijutuista saa mojovat rahat Amerikassa, pelkästään jo siitä, että menee jonkun valheellisen jutun kanssa lehtiin ja yrittää mustamaalta jonkun julkkiksen.

Michael ei ollut kaikista tasapainoisin ihminen, hänellä oli mm. trauma omasta nenästään, jota hänen isänsä oli koko lapsuuden ajan haukkunut, lisäksi Michael muutenkin joutui kestämään kaikkea ihmisten pilkkaa ja ivaa "Wacko Jacko" -huutelua jne. Hän ei enää kestänyt niitä pedofiliasyytöksiä -90-luvun alussa ja sopi sen ensimmäisen jutun rahalla. Myöhemmin on todennut, että se oli suuri virhe. Jos olisi mennyt oikeuteen asti tuo juttu, niin Michael olisi todettu siinä syyttömäksi ja sitä toista oikeudenkäyntiä ei enää olisi tullut. Tämän ensimmäisen jutun Jordy Chandler on itse myöntänyt valehdelleensa syytökset isänsä painostuksesta. Jordyn isä teki pian Michaelin kuoleman jälkeen itsemurhan. Jokainen voi miettiä mahtoiko tunnintuskilla kenties olla asiaan vaikutusta. Tuo Jordykin on pelkkä uhri, joutua nyt nuorena poikana omien vanhempien rahanahneuden pelinappulaksi.

Toisessa jutussa 2000-luvulla Michael todettiin syyttömäksi oikeudessa. Siinäkin oli syyllisiä perättömiä väitteitä poikansa kustannuksella esittäneet vanhemmat. Tuon oikeudenkäynnin jälkeen Michael muutti joksikin aikaa Bahrainiin, kun oli niin loppu tuosta raskaasta oikeudenkäynnistä ja perättömistä syytteistä.
Neverlandissa vierali tuhansia lapsia ja suurin osa heistä kunnioitti ja arvosti Michaelin hyväntekeväisyyttä ja sitä, että Michael vilpittömästi halusi auttaa lapsia. Heillä ei ollut mitään pahaa sanottavaa Michaelista, suurin osa vain kehui sitä kuinka ihana ja sydämellinen ihminen hän oli.

Ihmiset eivät vaivaudu ottamaan asioista selvää ja sitten syyttävät syytöntä.

Michael ei ollut pedofiili. On se vaan kumma, että pitää syytöntä miestä syyttää asioista, joita hän ei tehnyt. MJ on oikeudessa todettu syyttömäksi ja häntä pedofiliasta syyttäneet ovat myöhemmin myös sanoneet, että syyttivät vain rahanahneuden vuoksi MJ:tä pedofiiliksi. Valehtelivat syytökset ja eipä kaikkien kantti enää sitten kestänyt. Yhden pojan isä teki pian Michaelin kuoleman jälkeen itsemurhan, taisi olla niin suuret omantunnontuskat noista valheellisista syytöksistä.

rahalla saa ja hevosella pääsee. tarkottaa sitä että eiköhän tuolla ollu tarpeeks rahaa päästä syytteistä.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26543491:
rahalla saa ja hevosella pääsee. tarkottaa sitä että eiköhän tuolla ollu tarpeeks rahaa päästä syytteistä.

Jos kyse olisi ollut tuosta, niin koko kohuja ei olisi edes tullut, kun olisi jo "uhrit" maksettu hiljaiseksi ennen kuin ehtivät mitään sanoa tai väittää. Lue tuo ylempi vastaukseni tähän aiheeseen liittyen.

Summaus ketjusta:

lahjakas muusikko ei voi olla pedofiili.

pedofiili ei voi olla lahjakas muusikko.

julkkis ei pääse oikeudesta kuin koira veräjästä rapakon takana. ja se ei ole epäilyttävää kuinka monta kertaa maksoi itsensä ulos näistä tilanteista, ei ollut vain yksi kerta.

ja "rakkaus lapsiin" oli niin vahvaa ettei useampien ongelmien jälkeenkään ymmärtänyt olla nukkumatta lapsien kanssa samassa sängyssä.

• Tykkää
Reactions: ansarikukka
En tajua näitä MJ ei ollut pedofiili tyyppejä...Mies jolla oli turvakamerat makkarissa hälyttämässä jos joku lähestyy sen huoneen ovea jossa hän "nukkuu" milloin kenenkin pikkupojan kanssa. Entäs se, että oma sisko on sanonut julkisuuteen, että Michaelin pitäisi jättää pikkupojat rauhaan? Tai, että Michel jäi perhejuhlissa kiinni siitä, että että oli sulkeutunut johonkin huoneeseen veljensä alle kouluikäisten poikien kanssa ja kähminyt näiden sukuelimiä? Tai että MJ lähetteli yhteenaikaan lapsuudenperheensä jäsenille kirjeitä ja tietoiskuja, jotta nämä ymmärtäisivät paremmin pedofiilien "suuntautumista".Tai soitteli useiden tuntien rakkauspuheluja monta kertaa päivän aikana lapsille joihin oli "umpirakastunut"? Haistakaa te vaan älkääkä ikinä erehtykö käyttämään vähäistä älyänne.

Yhteistyössä