Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Naakula:Se on kesän ensimmäinen jonka olen nähnyt.Ihana, se eläin saa aina hyvälle tuulelle.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Naakula:Se on kesän ensimmäinen jonka olen nähnyt.Ihana, se eläin saa aina hyvälle tuulelle.
Paitsi yliajettuna ei saa hyvälle tuulelle...
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Oottako koskaan nähny siiliä masun puolelta, uiiii, ne on hellusii...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja dolly:Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Oottako koskaan nähny siiliä masun puolelta, uiiii, ne on hellusii...![]()
ai niinku millain?mites ne saa selälleen,et näkis?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Mie oon nähny muistaakseni jo toukokuun alusta, veli näki siilejä jo huhtikuussa loppukuusta, sit oon nähny sisiliskoi, sammakoit
Alkuperäinen kirjoittaja vieraskos:onks nää nyt niitä kiroilevia siilejä, ku tual toises ketjussa puhutaan?
Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:=) en vaan ole vieläkään saanu selville,missä sen pesä on
Alkuperäinen kirjoittaja Naakula:Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:=) en vaan ole vieläkään saanu selville,missä sen pesä on
Tämä kaveri oli takapihalla iltakävelyllä ihan muina siileinä.![]()