Miä haluun crosstrainerin (ei oo tilaa, ja marisee itekseen)

pelottava pontso

Aktiivinen jäsen
08.10.2006
10 493
2
36
Mut ei oo nii paljoo ylimäärästä eikä meil oo kyl tilaakaan.
Olkkarissa voisin sillä leikkiä mut eihä sitä keskel olohuonetta voi säilyttää eikä muuallekkaa mahu :(

Mutku miä haluun |O

minul on vaa tyhmä tavallinen stepperi, eikä ainakaa viäl polvi kestä sillä polkemista.

Tosin, en kyl tiijä kuin polvi antais periks tuon crosstrainerin kanssakaa :whistle:
kävelykin tuottaa välillä edelleen tuskaa, etekii jos meinaa reippaammin kävellä...

Just nyt vaan ois motivaatiot niin korkeella kun ei pystyis mihinkää :D

Missä työ säilytätte tommosii isoi kuntovehkeitä? Onks kaikilla oma "kuntosali" kotona?

(järkytin eilen itteni, mahun jo koon 42 pöksyihin :laugh: )

"kaikki mulle nyt ja heti" ähh... meen tekeen jotain syötäväks kelpaavaa

Mitä mä olen noita katsellut niin aika moni on sellainen kasaantaitettava, joka mahtuis esim. sängyn alle tai vaatehuoneeseen.

Mäkin haluaisin tuollaisen, mun pitäis saada vähän massaa lisää enkä tykkää yhtään käydä salilla.

Meillä on olohuoneen nurkassa tavallaan piilossa se.Edessä on nojatuoli ja iso kasvi niin ei pistä silmään sieltä.Käyttöä varten revin sen sieltä keskelle lattiaa niin voi katsoa telkkaria samalla kun ähisee siinä.Olen aito suomalainen perusjenkki,joka ei voi kuntoilla ilman että katsoo telkkaria. =)

Asiasta hieman sivuten,paljonkohan mahtaa polttaa crossari kaloreita esim 30 min?

voisi tänään alkaa Crossaa,kun kertaakaan ei ole käytetty ja yli vuoden tuolla makkarissa se on ollut käyttämättömänä.

Yhteistyössä