Ei mulla muuta kuin moikka muru. :heart: Paitsi että kyllä mulla jotain asiaakin oli, mutta ehdin jo unohtaa. :snotty:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon::wave:
(p.s. ei luule olevansa metsis)
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ei mulla muuta kuin moikka muru. :heart: Paitsi että kyllä mulla jotain asiaakin oli, mutta ehdin jo unohtaa. :snotty:
Tuo matka on ihan hemmetin pitkä. :snotty: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ei mulla muuta kuin moikka muru. :heart: Paitsi että kyllä mulla jotain asiaakin oli, mutta ehdin jo unohtaa. :snotty:
:wave:
mun piti laittaa sulle tänään viestiä, mutta matka ajatuksesta puhelimelle oli taas liian pitkä :headwall: :ashamed:
Mitä kuuluu?
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Moi kärppis, pitkästä aikaa.Mitäs kuuluu? Kuinka vanha se tyttönen nyt onkaan?
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Tuo matka on ihan hemmetin pitkä. :snotty: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ei mulla muuta kuin moikka muru. :heart: Paitsi että kyllä mulla jotain asiaakin oli, mutta ehdin jo unohtaa. :snotty:
:wave:
mun piti laittaa sulle tänään viestiä, mutta matka ajatuksesta puhelimelle oli taas liian pitkä :headwall: :ashamed:
Mitä kuuluu?
Mitäs tässä, kiirettä pitelee, muka. :xmas: Mä oon myötätunnosta sua kohtaan siivoillut kaappeja ja koitan laittaa ylimääräisiä kamoja kasaan. Mutta hitaasti käy, kuten kaikki muukin. Pää on ihan jähmeä, eikä ajatus kulje. Tuo ei lienee mikään yllätys.Huomenna olisi neuvola, vähän jännää. Nyt aletaan olla taas niillä viikoilla millä menetin muutama vuosi sitten sen vauvan ja kovasti kuulostelen liikkeitä, vaikken normaalisti sitä teekään. Mä inhoan olla hermoheikko. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon::wave:
(p.s. ei luule olevansa metsis)
Ihan hyvä tarkennus. Mä saatan välillä unohtaakin kuka olen.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:|O |O Miska oksentaa :headwall: