Alkuperäinen kirjoittaja PölyHousu:Alkuperäinen kirjoittaja Bree:7km*7km on ilmeisesti alue??
Noin se menee.
jaa täh? toihan on 49neliökilometriä??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyHousu:Alkuperäinen kirjoittaja Bree:7km*7km on ilmeisesti alue??
Noin se menee.
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja PölyHousu:Alkuperäinen kirjoittaja Bree:7km*7km on ilmeisesti alue??
Noin se menee.
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no ei ole
10kmx7km on 70neliökilometriä, eli 7000hehtaaria
jos mun matikkapää enää ollenkaan toimii
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no ei ole
![]()
Tästä tuli hieno ketju![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no ei ole
![]()
Tästä tuli hieno ketju![]()
eikötässä päädyttiin ihan muualle ku siihen, että onko se kallis vai halpa maapala
![]()
No niin hän se taitaa ollaAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja PölyHousu:Alkuperäinen kirjoittaja Bree:7km*7km on ilmeisesti alue??
Noin se menee.
Kyllä se koko on 7000 hehtaaria ja tää sisko on sanonut, että hänen tyttäriensä miehet ostaisivat tämän metsän 21 000 eurolla, hän on laatinut paperitosuuspankissa, että meidän pitäisi laittaa nimi alle. Ajattelin vain onko hinta oikea?
Ei oikein mielestä voi millään olla 7000 hehtaaria. Mieti nyt kuinka iso alue se on...siis todellakin 700 km x 700 km...miten sellainen metsä mihinkään mahtuu?