Metho Drain DETOX puhdistuskuuri?

siis
oon kaks kertaa käyttäny ja mun mielestä on hyvä. nesteitä lähtee ja vatsa toimii loistavasti. Kummallakin kerralla paino putosi pari kiloa eikä tullut takaisin heti. Ja mielestäni jaksaa silloin paremmin. Aion tulevaisuudessakin käyttää kyllä.

Ei toimi ei...yleensähän noissa sanotaan että käytetään ruokavalion tukena, niin kun tuossa jo joku sanoi et toimi kun oli myls erilaisella ruualla kun yleensä. Eli ruokavalio toimi, ei tuo litku....sitäpaitsi elimistö ei tarvitse mitään puhdistuskuureja =)

tulppu
Olen kokeillut kaksi kertaa. ENsimmäisellä kerralla lähti 6 kg, joista 4 kg poistui pysyvästi. Toisella kerrlla, oisko ollu 1/2- vuoden jälkeen lähti 2 kg. Noudatin ruokavaliota, urheilin noin 2-3 krt viikossa, joka minulle normaalimäärä. Itse olnin kyllä tyytyväinen. Liikunnan näen tässä juuri siinä, että hikoillessa kuonat lähtee -> puhdistuu paremmin. Sauna varmasti ajaa saman asian.

Uskon, että puhdistus auttaa kroppaa toimimaan paremmin + monille laihduttajille (ylipainoisille) on varmasti hyötyä muutamasn kilon katoamisesta, joka edelleen kannustaa jatkamaa terveellisemmässä ruokavaliossa.

Itse suosittelen. Tsemppiä kuurissa pysymiseen. Itselle hieman vaikeaa olla ilman kahvia ja suklaata, toivottavasti tulokset palkitsevat :D

"Anna"
Itse join kuurin noin viikko sitten, ja kiloja lähti kyllä, tosin en tiedä tarkalleen paljonko, koska köyhänä työttömänä en oo saanut aikaseksi ostaa puntaria, mutta ainakin vanhoja vaatteita menee jo päälle! :D Aluksi oli kamala päänsärky aina kun oli sen litkun juonut, mutta nekin meni ohi. Kyllä tää on ihan kokeilemisen arvonen juttu, itsellä oli ainakin paljon virkeempi olo ja onhan noi kilotkin ihan plussaa, mutta ei tää nyt mitään ihmeainetta kuitenkaan ole.

Yhteistyössä