Metallia kuuntelevat äidit/perheet

Täällä lisää metalisteja ;) Koko poppoo, taapero 1 v kuuntelee oikein mielellään Slipknottia ja muuta raskaampaa menoa. Johtuisko äidin raskaammasta musiikkimausta, tuli tota deathmetallia kuunneltua aikalailla pojan oltua mahassa ;)
 
Täällä kanssa! 25v pian olen, toista odottava ja stadissa asustelen
kundin ja koiruuden kanssa.. tässä muutama bändi mistä diggailen mm.
-Graveworm
-Dissection
-Megadeath
-Cradle of filth
-Mustan kuun lapset
-Ajattara
-Moonsorrow jne jne ... lista jatkuis loputtomiin
-Mus
 
täällä kans yks, kotona ei oikein kuunnella mitään muuta kuin metallia tai sit sattuu radio rock olee koko pvä päällä. ite 10kk tytön äiti ja toinen tulossa LA 6.5.09
cd hyllystä löytyy niin metallicat, sentencedit, amorphis iron maiden alice cooper cradle of filth jne jne...

tyttökin on tykästynyt metalliin, oli kerran kaverilla yöhoidossa ja oli ruvennut itkemään kun oli laitettu jotain suomi-rapiä soimaan mut heti kun oli marilyn manson soinut oli hymy tullut ja ruvennut nauramaan :D
 
Itse nyt rv 18+3 ja porin sonisphereen olisi tarkoitus mennä kuuntelemaan metallicaa vatsa pystyssä miehen kanssa. kyllä se lapsi on totutettava oikeaan musiikkiin alusta alkaen. taisimme jopa laskea, että se onkin heinäkuun lopussa juuri sitä aikaa kun toukka vatsassa alkaa kuullakin jo jotain...
 
Minäkin o/
Minä vähän raskaampaa kuuntelen,kuin mies,mutta kumpiki metallia^^ Masuasukki oli mukana Metallican keikalla kesällä ja oltiin n.2metrin päässä Hetfieldistä^^ Leikin,että katkarapuki kuunteli kovasti mahasta,vaikka ei vielä ne korvat ollukkaa kehittyny ;D

In Flames
Before the Dawn
Cradle of Filth
Metallica
Megadeath
Rammstein
Slipknot
Ja paljon muita(Dimmu,Dark tranquillity jne jne)!!
 

Yhteistyössä