Mestarikokki (kotikokeille!) tosi-tv maikkarilla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi en koskaan :D Just mietin laittaa avausta, että minkälaiseen tv-ohjelmaan voisi muut kuvitella menevänsä. Haluaisitko sinä mennä tuollaiseen ohjelmaan? MInä varmaan menisin ihan lukkoon ihan missä vaan kilpailuohjelmassa.

Ja heti huomaan, että tuo kuka muu varmaan tarkoitti, että olet laittanut hakemuksen =)

En mä niin halusta tiedä, mutta pistinpähän kokeilu mielessä, että jos vaikka sattuisvat pyytämään ja innostuisin asiasta :D Toisaalta voisi olla hauskaa mennä sinne kämmäilemään ja nauramaan omille "mestariluomuksilleen" :laugh:

En sitten tiedä mihin aikaan kuvaukset tulee sijoittumaan, hakuaika päättyy huhtikuussa (oma la lokakuussa..)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onkos toi suomalainen versio kauhu keittiöstä? Vois olla ihan kiva mmut kun oon ammatiltani kokki niin tuskinpääsisin mukaan.

Oliko se kauhukeittiö se, missä oli niitä tosi veemäisiä tyyppejä arvostelemassa tuotoksia? Mäkin mietin, että olisko tuo jotain idols-tyylistä touhua, että mun pippuripihvit haukuttais lyttyyn heti ensi näkemältä :D

Ei muakaan saisi mihinkään ohjelmaan - enää. Kerran olen kyllä näkynyt yleisössä, kun Tammerkosken sillalla -ohjelmaa nauhoitettiin Oulun torilla, mutta se nyt on eri asia... tositv:t eivät ole mua varten :xmas:

BBC foodilta tulee tuo britti versio joka on tosi suosittu kotimaassaan. Aivan loisto ohjelma ja tulee kyllä töllättyä lähes aina vaikken muuten pahemmin telkkua kattele.

Aattelin ehkä mun isukin ilmottaa, aivan mahtava harrastelija kokki.

Alkuperäinen kirjoittaja silmukka80:
BBC foodilta tulee tuo britti versio joka on tosi suosittu kotimaassaan. Aivan loisto ohjelma ja tulee kyllä töllättyä lähes aina vaikken muuten pahemmin telkkua kattele.

On tullut ruokatermistö tutuksi englanniksi meilläkin :D

Mites tuollasen kanavan sais näkymään?

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:

Mites tuollasen kanavan sais näkymään?

Meillä se kuuluu Canaldigital-pakettiin, aamuseitsemästä yöhön asti ruokaohjelmia :D

Mä voisin hakea! Ja oikeesti tekis mieli hakea, mutta jos siinä on jo tulevana kesänä kuvaukset niin meikähän lyllertää jo kesäkuussa hylkeen kokoisena menemään, niin ehkä vähän turha haaveilla mistään ahtaassa keittiössä työskentelystä siinä vaiheessa. Sais olla työtasoissa reikä mun mahalle :D

tuo on kylla ihana sarja. aivan uskomattomia kokkeja naista amatooreista paljastuu. esim. tan vuoden sarjassa kavivat mm. rasnkalaisissa huippuravintoloissa opeissa.
muoks. siis englantilainen masterchef johon tuo perustuu http://www.bbc.co.uk/food/tv_and_radio/masterchef/

Yhteistyössä