Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onkos toi suomalainen versio kauhu keittiöstä? Vois olla ihan kiva mmut kun oon ammatiltani kokki niin tuskinpääsisin mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja silmukka80:BBC foodilta tulee tuo britti versio joka on tosi suosittu kotimaassaan. Aivan loisto ohjelma ja tulee kyllä töllättyä lähes aina vaikken muuten pahemmin telkkua kattele.
Aattelin ehkä mun isukin ilmottaa, aivan mahtava harrastelija kokki.
Alkuperäinen kirjoittaja silmukka80:BBC foodilta tulee tuo britti versio joka on tosi suosittu kotimaassaan. Aivan loisto ohjelma ja tulee kyllä töllättyä lähes aina vaikken muuten pahemmin telkkua kattele.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja silmukka80:BBC foodilta tulee tuo britti versio joka on tosi suosittu kotimaassaan. Aivan loisto ohjelma ja tulee kyllä töllättyä lähes aina vaikken muuten pahemmin telkkua kattele.
Mites tuollasen kanavan sais näkymään?
Oisko forte paketti, en mene vannomaan.Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Mites tuollasen kanavan sais näkymään?