E
ei osaa
Vieras
Voiko tuohon tekstiin, mihin voi kirjottaa oman henkilökohtasen viestin, niin liittää mitään muita hymiöitä kuin noita pelkkiä oletushymiöitä? Siis noita mitä on itse hommannut?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Mä oon ainakin netistä imuttanu hymiöitä,animaatioita,kuvia ym. ja lisänny ne mesen hymiölistoille
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Mä oon ainakin netistä imuttanu hymiöitä,animaatioita,kuvia ym. ja lisänny ne mesen hymiölistoille
Kokeilin tuota, tuo ei onnistu. Siis siihen kenttään laittaminen hymiön nimellä.
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Mä oon ainakin netistä imuttanu hymiöitä,animaatioita,kuvia ym. ja lisänny ne mesen hymiölistoille
Kokeilin tuota, tuo ei onnistu. Siis siihen kenttään laittaminen hymiön nimellä.
Mul kyl tulee tietyn sanan kirjoittaessa tietty animaatio/hymiö tms. automaattisesti nyt sanan tilalle...Jos siis sitä edes tarkoitit :ashamed: