messenger ystävät/osoitteet!

  • Viestiketjun aloittaja henna-82
  • Ensimmäinen viesti
Roze
Hei te jotka olitta lisänny mut meseen!!

Rosita82@hotmail.com

Kävi niin ikävästi että kone piti asentaa uuestaan ja meni samalla kaikki ossat joka paikasta. Pistäkää tuleen uuestaan vaan niin saahaan juttuluistaa =)

Ja muutkin...menox vaa =)
 
Himpula79
Minut voi kanssa lisätä meseen kuka vaan!

Osan kanssa olenkin jo jutellut... Olen 25-vuotias ja poika on tällä hetkellä puolivuotias.

Kirjottelemisiin!

himpula79@hotmail.com

=)
 
johndriver
Ei sähköpostiosoite voi olla virus! Joten ensimmäisen viestin kirjoittaja voi olla huoletta, ja hyväksyä vaan kaikki... :heart:

ja jos 1 vee 4 kk:n pojan isi kelpaa mukaan ryhmään niin, kaippa mutkin sit lisätä voi... johndriver82@hotmail.com :ashamed:

niin oon ite 26... ja avovaimo löytyy...
 
Saa lisäillä messengeriin :wave: Turussa asun ja jonkin verran liikun myös Tampereen suunnalla...Olen 24-vuotias..Empaattinen,huumorintajuinen,optimistinen ja ymmärtäväinen =) :heart: Poika täyttää pian 3v ja tyttö maaliskuussa 5 vuotta...Hyväntuulisia ja sosiaalisia palleroita.Voit olla mistä päin Suomea tahansa...Kunhan olet suht huumorintajuinen,puhelias ja mukava ihminen...Osoite on irina16041980@hotmail.com ....
 
kotiäiti68
Hei!
Tässä on minunki osoitteeni messengeriin. En tiedä vaan osaanko käyttää itse sitä messengeriä. Voisko joku laittaa neuvoa yksityisviestiin.
maarit_vainio@hotmail.com
 

Yhteistyössä