A
antinörtti
Vieras
elikkä miten mä saan pois noi tiedot siitä, ettei kaikki nää ketkä kaikki ovat mun messenger listoilla? "Kiva" selitellä jollekkin uteliaalle, kuka nyt tuli kaveriksi messeen sun muuta... 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mäkin haluun tietää;24127657:Häh? miten voi nähdä toisten ihmisten kaverilistoja????
Puhutko msn vai facebookista kuitenkin?
Eihän messengerissä kukaan muu näe sinun listaasi.
Nostalgista, joku käyttää messengeriä :O Tulee ihan teini-ikä mieleen.
Sieltä hotmailin sivuilta meet ja kirjauvut, sielä on muistaakseni asetukset joilla voit kieltää kettään näkemästä sinun profiilisivuja tms. En oo varma mut näin muistelisin.
Alkuperäinen kirjoittaja antinörtti;24127942:mulla etes oo mitään hotmailiakääks, ku tää on vaikeeta, miksi olla näin untamo näitten kaa
![]()
Ei se varsinaisesti ollut arvosteluksi tarkoitettu. En vaan oikeasti tiennyt, että Suomessa sitä vielä käytettäisiin, tuli yllärinä. No okei, olihan se todennäköistä, että joku sitä aina käyttää..Hm. Käytän puhelinta, jolla tekstailen koska puhe ei mulla toimi tällä hetkellä, meseä ja fb-sättiä (joka on vissin se aikusten linja) mut mesestä tykkään enempi ko fb:stä. Enkä ole teini. Sori. Säälittävää että toisten yhteydenpitovälineitä joutuu arvostelemaan.
Siis oot tunnuksen tehny joskus muinoin ko sen pysty tekkeen vielä muullaki osotteella? Koska ymmärtäny oon että nykyään on vaan hotmail, live tms käytössä... Hmh. Kysy sieltä msn-sivuilta? Oon saanu ongelmaan sielä vastauksen alle puolessa tunnissa jopa kello kolme yöllä![]()