Messenger ohjeistusta kaipaa hän...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja antinörtti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

antinörtti

Vieras
elikkä miten mä saan pois noi tiedot siitä, ettei kaikki nää ketkä kaikki ovat mun messenger listoilla? "Kiva" selitellä jollekkin uteliaalle, kuka nyt tuli kaveriksi messeen sun muuta... :(

Nostalgista, joku käyttää messengeriä :O Tulee ihan teini-ikä mieleen.

Hm. Käytän puhelinta, jolla tekstailen koska puhe ei mulla toimi tällä hetkellä, meseä ja fb-sättiä (joka on vissin se aikusten linja) mut mesestä tykkään enempi ko fb:stä. Enkä ole teini. Sori. Säälittävää että toisten yhteydenpitovälineitä joutuu arvostelemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja antinörtti;24127942:
mulla etes oo mitään hotmailia :( kääks, ku tää on vaikeeta, miksi olla näin untamo näitten kaa :(

Siis oot tunnuksen tehny joskus muinoin ko sen pysty tekkeen vielä muullaki osotteella? Koska ymmärtäny oon että nykyään on vaan hotmail, live tms käytössä... Hmh. Kysy sieltä msn-sivuilta? Oon saanu ongelmaan sielä vastauksen alle puolessa tunnissa jopa kello kolme yöllä :D

Hm. Käytän puhelinta, jolla tekstailen koska puhe ei mulla toimi tällä hetkellä, meseä ja fb-sättiä (joka on vissin se aikusten linja) mut mesestä tykkään enempi ko fb:stä. Enkä ole teini. Sori. Säälittävää että toisten yhteydenpitovälineitä joutuu arvostelemaan.
Ei se varsinaisesti ollut arvosteluksi tarkoitettu. En vaan oikeasti tiennyt, että Suomessa sitä vielä käytettäisiin, tuli yllärinä. No okei, olihan se todennäköistä, että joku sitä aina käyttää..

Siis oot tunnuksen tehny joskus muinoin ko sen pysty tekkeen vielä muullaki osotteella? Koska ymmärtäny oon että nykyään on vaan hotmail, live tms käytössä... Hmh. Kysy sieltä msn-sivuilta? Oon saanu ongelmaan sielä vastauksen alle puolessa tunnissa jopa kello kolme yöllä :D

jippiin osoitteella mä sinne kirjaudun. Mutta määpä yritän etisiä tuota juttua sit...

Yhteistyössä