veit sanat suustani...laita meseosoite yksityisenä niin lisään sut meseen :D :wave:
äiti 83 24.11.2005 #1 veit sanat suustani...laita meseosoite yksityisenä niin lisään sut meseen :wave:
TuiKKu 24.11.2005 #2 Täällä kans kaivataan mese-ystäviä...pistäkää osoitetta yksityisenä ni otan yhteyksiä
halvalla ei saa hyvää 24.11.2005 #3 mut voi lisätä listalle, katsotaan löytyykö yhteinen sävel :wave: =) lisätietoja profiilissa ja osote myös
mut voi lisätä listalle, katsotaan löytyykö yhteinen sävel :wave: =) lisätietoja profiilissa ja osote myös
Ilona03 24.11.2005 #4 Täällä kanssa kaipaillaan mesekavereita.Laita privana osottees ni jutellaan.Ja muutkin jos kiinnostaa.
Täällä kanssa kaipaillaan mesekavereita.Laita privana osottees ni jutellaan.Ja muutkin jos kiinnostaa.
tiimuski 27.11.2005 #8 olisihan se tosi kivaa vaihtaa ajatuksia äitien kanssa, kun itse on vielä nuori ja kokematon mailailkaa ja mesettäkää osoitteeseen pikkukukku@hotmail.com mahdollisesti jo tänään.
olisihan se tosi kivaa vaihtaa ajatuksia äitien kanssa, kun itse on vielä nuori ja kokematon mailailkaa ja mesettäkää osoitteeseen pikkukukku@hotmail.com mahdollisesti jo tänään.
Tyttönen 02.12.2005 #9 Täällä yksi neitonen mesekaveria vailla lisätkääpäs listaanne jos kiinnostaa.RaLLe-Neiti@hotmail.com Meillä on kohta 5kk ikäinen pieni prinsessa.
Täällä yksi neitonen mesekaveria vailla lisätkääpäs listaanne jos kiinnostaa.RaLLe-Neiti@hotmail.com Meillä on kohta 5kk ikäinen pieni prinsessa.
Pia81 05.12.2005 #10 täällä myöskin mese kavereita haetaan juttelemaan kun päivissä joskus pieniä taukoja vain itselle:wave: *PiaL81@hotmail.com
täällä myöskin mese kavereita haetaan juttelemaan kun päivissä joskus pieniä taukoja vain itselle:wave: *PiaL81@hotmail.com
Jemina-e 08.12.2005 #12 Minä myös mielelläni juttelisin mesessä muiden äitien kanssa meillä 7vko pikku tyttö jemina.jenni@gmail.com
Minä myös mielelläni juttelisin mesessä muiden äitien kanssa meillä 7vko pikku tyttö jemina.jenni@gmail.com
äityli-71 08.12.2005 #13 laittakaa tännekkin postia.. Kolmen pojan koti-äiti olen. Os. eijaesk7@hotmail.com
äeti 11.12.2005 #14 Täällä 5v pojan äiti vm-72, työnteko haittaa harrastuksia mut toisinaan ehtii mesessäkin oleen Haakat@msn.com :wave:
Täällä 5v pojan äiti vm-72, työnteko haittaa harrastuksia mut toisinaan ehtii mesessäkin oleen Haakat@msn.com :wave:
alannah 15.12.2005 #16 Tänne kelpaisi uusia meseläisiä. Mulla on 5v, 3v (tytöt) ja 1v (poika). Oon 26v. sari20@nic.fi
vierailija_ 19.12.2005 #17 täältä savosta löytyy kahden lapsen (2v ja 8kk) 25v äiti vailla uusia tuttavuuksia... lotus_1003@luukku.com
täältä savosta löytyy kahden lapsen (2v ja 8kk) 25v äiti vailla uusia tuttavuuksia... lotus_1003@luukku.com