mese viirusta liikkeellä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TIEDOTUS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TIEDOTUS

Vieras
älkää availko linkkiä dont miss this.com ja silmänisku peräs.joku toinenkin linkki pyörii mis silmänisku peräs.kyseessä on joku kuka on estänyt sinut mesessä juttu..alkaa lähettää itestään kavereillesi linkkiä kirjautuu samantien ulos..vaihtakaa välittömästi salasana jos näin on käynyt.ENNEN KUN MENETÄTTE TUNNUKSENNE

Siis se kyseinen ei ole estäny sinua mesessä vaan on saanut ite sen viruksen ja noin se juuri toimii :/ eli kun sulkee vaan sen ikkunan niin se ei tule koneellesi =) ja ilmoita kaverillesi siitä viruksesta että mesesi lähettää tämmöstä jotta hän osaa vaihtaa salasanansa ja sen pitäis loppua sillä =)

ei mene niin.nimittäin mulla se näytti siellä henkilöitä joilla sitä ei ole.ja jotka tosiaan oli estäneet mut.viirus tulee samantien kun salasana ja osote on sinne kirjotettu.muutoin ei

No mä en ole estäny kumpaakaan mun mesekamuja joilta se koitti tulla eikä nekään mua =) ja ei se tule ellei mene sinne klikkailemaan tai kirjottelemaan (tosiaan en edes klikkaillu ja kattonu mitä se linkki sisälsi vaan suljin ikkunan heti kun huomasin!)

Niin joo ja lisäyksenä että vähänaikaa sitte oli semmonen mesevirus missä tuli tiedosto ja siinä luki lontooksi että haluatko nähdä lemmikkini kuvan ... ja jos sen hyväksy ja purki tiedoston niin se oli sitämyöten selvä :(

Mulle taas on tullut sellainen pakattu tiedosto jonka nimenä oli Want to see my sexy naked girlfriend tai jotain sinnepäin. En tosiaan avannut ja laitoin takas viestiä että siltä oli tullu tuollainen.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Mulle taas on tullut sellainen pakattu tiedosto jonka nimenä oli Want to see my sexy naked girlfriend tai jotain sinnepäin. En tosiaan avannut ja laitoin takas viestiä että siltä oli tullu tuollainen.

Joo ... samaa sarjaa ku toi haluatko nähdä lemmikkini .... siitä on jos jonkinmoista versiota esim. löysin meistä vanhan kuvan yms.

Yks viirus on sekin, missä eka lukee "haha, sexyyy" tai jotain tuonne päin..saattaa myös käskee lataamaan jotain. Sittenpä se pomppiikin kaikille jotka on meselistallanne online-tilassa.

Yhteistyössä