MESE ei taaskaan TOIMI!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Uusimmassa versiossa on hyvinkin tavallista että valittaa ettei viestin lähettäminen onnistu. VALITA, msn sivuilta tuki, sieltä pistät palautetta, kirjaudut tietenkin msn-sivuille, voi olla että rupeaa pelittämään hyvinkin nopeasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuo:
Uusimmassa versiossa on hyvinkin tavallista että valittaa ettei viestin lähettäminen onnistu. VALITA, msn sivuilta tuki, sieltä pistät palautetta, kirjaudut tietenkin msn-sivuille, voi olla että rupeaa pelittämään hyvinkin nopeasti.

mullon vanha mese, joku 8.jotain.
 

Yhteistyössä