A
anni
Vieras
tulee koko ajan viesti kun yritän kirjoittaa, että viestin lähettäminen epäonnistui, ja nyt ei kirjaudu sisään enään kun buuttasin sen :$ helkkari!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tuo:Uusimmassa versiossa on hyvinkin tavallista että valittaa ettei viestin lähettäminen onnistu. VALITA, msn sivuilta tuki, sieltä pistät palautetta, kirjaudut tietenkin msn-sivuille, voi olla että rupeaa pelittämään hyvinkin nopeasti.