Mervi Tapola ruhjottuna oikeudessa - katso kuva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mervi Tapola-Nykäsellä oli joulupäivänä tapahtuneesta puukotuksesta hurjan näköisiä ruhjeita kasvoissa ja kädessä.

Tampereen käräjäoikeudessa käsiteltiin torstaina Mervi Tapola-Nykäsen hakemaa lähestymiskieltoa miestään Matti Nykästä vastaan. Mervin otsassa oli pitkä ruhje, jota oli paikkailtu tikeillä. Myös vasemmassa kädessä oli näkyvillä jälkiä joulupäivänä tapahtuneesta puukotuksesta.

Matti Nykästä epäillään joulupäivänä tapahtuneesta vaimonsa törkeästä pahoinpitelystä pariskunnan kotona Ylöjärvellä. Nykänen pääsi Tampereen poliisilaitokselta vapaaksi maanantaina, mutta tuolloin hänet määrättiin väliaikaiseen lähestymiskieltoon.

Käräjäoikeus jatkoi tänään torstaina pitämässään istunnossa lähestymiskieltoa maaliskuun loppuun saakka.

(MTV3)

860066.jpg

Mervi Tapola-Nykänen Tampereen käräjäoikeudessa. (Kuva: Veli-Matti Parkkinen/Lehtikuva)

Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Ja kohta taas uutisoidaan kuinka mervi on antanut kaiken matille anteeksi ja voi että miten onnellisia he ovatkaan :xmas:

juuri samaa olen itsekkin ajatellut..rakkautemme kukoistaa ym.läppää kohta otsikoissa

Mä arvasin. Jos mun pitäis lavastaa joku syylliseksi mun pahoinpitelyyn niin noin mä sen tekisin. Puukolla ottanahka auki. Ei satu ja helvetisti verta ja pahan näköinen.

Kunhan spekuloin.

Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Mä arvasin. Jos mun pitäis lavastaa joku syylliseksi mun pahoinpitelyyn niin noin mä sen tekisin. Puukolla ottanahka auki. Ei satu ja helvetisti verta ja pahan näköinen.

Kunhan spekuloin.

niinpä.aika hyvin tuollaiset jäljet saisi itseään viiltämällä.

kumpi noista on niin hottis,että aina pitää palata uudelleen turpiinsa saamaan puolin ja toisin?
ei kyllä kummankaan kuvan katsominen aiheuta minkäänlaista värähtelyä missään

Mun vanhemmat oli pari vuotta sitten samaa aikaa Kanarialla kun Nykäsetkin ja Mervi niistä kuulemma oli pahempi kuin Matti. Merviä piti vahtia tai muuten se olisi juonut kaikki viinat mitä vaan löysi. Kerran se oli päässyt karkaamaan vahtijoiltaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:

Kunhan spekuloin.

No en kyllä usko. Säälittävää, kun pariskunnalla pitäis olla kaikki mitä nyt ihmiset havittelee elämässä, mutta elävät kuin rupiset puliukot, ja tappelevat verissäpäin. Surullisen SUOMALAISTA elämää!

Sitä olen ihmetellyt, että Matti ei kuitenkaan ole mikään iso mies, että eikö Mervi osaa puolustaa itseään vai tekeekö se tuon tahallaa, haastaa Matille riitaa ja Matti kun ei osaa tapella, niin se tarttuu helposti kännissä kättä pitempään ja taas Mervi saa esittää uhria.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun vanhemmat oli pari vuotta sitten samaa aikaa Kanarialla kun Nykäsetkin ja Mervi niistä kuulemma oli pahempi kuin Matti. Merviä piti vahtia tai muuten se olisi juonut kaikki viinat mitä vaan löysi. Kerran se oli päässyt karkaamaan vahtijoiltaan.

jaa no miks ihmeessä aikuisella ihmisellä vartijat? ja miks ei ois saanut juoda viinoja?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sitä olen ihmetellyt, että Matti ei kuitenkaan ole mikään iso mies, että eikö Mervi osaa puolustaa itseään vai tekeekö se tuon tahallaa, haastaa Matille riitaa ja Matti kun ei osaa tapella, niin se tarttuu helposti kännissä kättä pitempään ja taas Mervi saa esittää uhria.

Mä olen kuullut että Matti ois esim poika porukassa ihan ok, mut auta armias jos Mervi saapuu paikalle niin alkaa tapahtua. Et sellasen kuvan mäkin olen vuosien varrella saanu et Matti ois suht rauhallinen, mutta Mervi saa sillä keittämään aina yli.
Mua jotenkin toi Matti kyllä säälittää, se leffakin saa mut vollaan ihan täpöllä...

Mun käy sääliksi sekä Mattia että Merviä. Yksilöinä molemmat varmaan ok, mutta yhdessä vaan kertakaikkisen huono yhdistelmä. Kotipsykologina sanoisin että läheisriippuvaisia toisistaan. Miksi muuten jatkavat aina vaan yhdessä, avioerohakemuskin ollut vireillä 14 kertaa ja aina vedetty pois ja aina kaikenlaisten tapausten jälkeen vannotaan rakkautta. Surullista tuo on.