A
apua!
Vieras
Sattuisiko kellään täällä olemaan realistisia mielipiteitä tai kokemuksia siitä, millaiset mahdollisuudet merkonomina on päästä opiskelemaan kauppakorkeakouluun?
Monet sanovat, että vain lukion käyneenä pääsee. Tulen kuitenkin valmistumaan aika hyvillä papereilla ja haluan tietää kaikki mahdollisuuteni.
Onko siis taloushallinnon merkonomilla käytännössä mahdollisuuksia yliopistoon?
Kokemukset olisivat kullanarvoisia.
Kiitos!
Monet sanovat, että vain lukion käyneenä pääsee. Tulen kuitenkin valmistumaan aika hyvillä papereilla ja haluan tietää kaikki mahdollisuuteni.
Onko siis taloushallinnon merkonomilla käytännössä mahdollisuuksia yliopistoon?
Kokemukset olisivat kullanarvoisia.
Kiitos!