Merkkaako suolen tyhjentyminen synnytystä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiiteli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tiiteli

Jäsen
05.06.2007
517
0
16
Eilen illalla tuli muutama napakampi supistus, jotka aiheutti sen että suoli tyhjeni.
Mutta koska edelleen tässä istun, ei varmaankaan minun kohdallani tarkoita sitä, että olisin lähdössä synnyttämään.

Minkälaisia kokemuksia teillä on suolen tyhjentymisestä ennen synnytystä?
Olen niin paljon lukenut juttuja, missä se on tarkoittanut synnytyksen käynnistymistä.

rv 37+1

Jeps, sitä mä mietinkin, että jos olis ollut tosi kyseessä, niin ehkä siellä olisi sitten saanut ravata vähän väliä. Vaikka nytkin tosiaan tuntu, et löysäks meni ja kaikki tuli. :xmas:

Mulla oli rv37 5 päivän ripuli... eli mahatauti.

Mutta ekat supistukset kun tuli niin suoli tyhjeni molemmista päistä. Suolen tyhjentymisen jälkeen olikin sitten aika lähteä sairaalaan synnyttämään =)

Itsellä sitä oli monta vko ennen synnytystä,juoksin vessassa monta kertaa päivässä..monet sanoivatkin että pian lähdet synnyttämään mutta eipä se niin mennytkään!eli ei välttämättä tarkoita että synnytys käynnistyy pikapuolin.

esikoisen aikana mul kävi niin et suoli tyhjäks ja supistukset alko samaan aikaan ja kuopuksen kohdal maha tyhjeni keskiviikkona ja sit oli iha normaalii toimintaa ja sunnuntaina alkoi taas tyhjentyy ja syntyikin sit.

ei kaikki mahan sekaisuus merkkaa synnytystä.eihän siitä ole mitään hyötyä jos suolisto tyhjenee 2 viikkoa ennen ennen synnytystä,kyllä se tyhjennys johtuu silloin jostain ihan muusta :D yleensä tyhjennys tapahtuu synnytyksen käynnistyessä tai ollessa jo kunnolla käynnissä.

alkoi kai supistuksilla, mutta itse huomioin vain sen p*skahädän.. se oli jotain järkyttävää.. yleensä en koskaan ole ollut ripulilla.. Kunhan kaikki oli ulos tullut kipu jatkui ja sehän oli jo merkki että synnytys kovin käynnissä.. olin nimittäin 8cm auki vaikka ensimmäinen lapsi.

Yhteistyössä