Merkityksellinen vanhanaikainen nimi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nelonen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nelonen

Vieras
Esitietolomake pitäisi palauttaa piakkoin ultraan mennessä...Hätäkastetta varten puuttuu tytön nimi.
Aivot tyhjänä...Apuja niminikkarit, vanha suomalainen nimi.
Helmit ja Ainot liian yleisiä jotain unohdettua kaunista nimeä kaipailisin.
Kiitos jo etukäteen!

Alkuperäinen kirjoittaja Nelonen:
Esitietolomake pitäisi palauttaa piakkoin ultraan mennessä...Hätäkastetta varten puuttuu tytön nimi.
Aivot tyhjänä...Apuja niminikkarit, vanha suomalainen nimi.
Helmit ja Ainot liian yleisiä jotain unohdettua kaunista nimeä kaipailisin.
Kiitos jo etukäteen!

Ei ihan suomalainen nimi, mut saga on kiva vanha nimi.

Kauniita,mutta etsin sellaista nimeä joka jo "sanana" tarkoittaa jotakin.Kuten Helli,Ansa,Aina jne.En vain ole löytänyt sitä mieleistäni.

Hilja, Rauha. Nyttemmin onni etten itse arvannut näitä antaa..

Meidän neiti on Enna ja vanha suomalainen nimi, vaikka ei siltä kuulosta.
Masukille olen miettinyt nimeksi Linda, Lauraa tai Inkaa, jos tyttö sattuu olemaan ja toiseksi nimeksi olen päättänyt antaa Amandan. Mieheltä voi sitten ottaa vastaväitteitä vastaan, mutta suvusta nimen olen päättänyt osittain ainakin ottaa.

Lahja. Voisi olla hyvä merkityksellinen nimi, jos satutaan hätäkastetta tarvitsemaan. Silloin lapsi varmasti tuntuisi entistäkin enemmän lahjalta, jos kaikki menee kuitenkin hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja Äitikin:
Kauniita,mutta etsin sellaista nimeä joka jo "sanana" tarkoittaa jotakin.Kuten Helli,Ansa,Aina jne.En vain ole löytänyt sitä mieleistäni.

Hilja, Rauha. Nyttemmin onni etten itse arvannut näitä antaa..

Heh, noi ei olisi mun tytölle sopineet ollenkaan :D Mutta mistäpä sitä voi vauvana vielä tietää, mitä tuleman pitää...