Menu pojan 15-vuotissynttäreille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Ideoita ruokalistalle olisin hakemassa täältä. Emme ole järjestäneet pitkään aikaan synttäreitä hänelle ja rippijuhlia ei tule, joten olisi kiva järjestää mahtavat juhlat!

Vieraita on tulossa todennäköisesti noin 15, enintään 20 (kaikki sukulaisia). Juhlat on tarkoitus järjestää ulkona.

Kiitos etukäteen ideoista!

No äidistä on varmasti tosi kiva järjestää juhlat joihin kutsutaan sukulaisia. 15-vuotiasta ei todellakaan tuollaiset kekkerit nappaa muuta kuin lahjojen takia tietysti.

Tuonikäistä poikaa kiinnostaa kalja, tupakka, mopot ja pillu. Äitiä kiinnostaa höösätä ja järjestää jotain typeriä sukulaisjuhlia eikä ymmärrä että se oma pikku pallero on jo karvaa kasvava melkein aikuinen mies.. Raukkaparka olisi selvinnyt ilman rippijuhliakin mutta eikös äiti ala höösäämään jotain synttärikemuja.

Itse asiassa halusi itse järjestää kunnon kekkerit, ja rippikoulun käymättä jättäminenkin oli hänen oma päätös :) En usko, että olisi ehdottanut järjestämistä, jos ei kiinnostaisi. Myöskin omasta tahdostaan kutsuu vain sukulaisia, kuulemma kaverisynttärit on liian "lapsellisia".

Mopokorttiakaan ei hanki, joten stereotypiasi eivät pidä paikkaansa :)

Viime kesänä meillä oli esikoisen 8-vuotis synttärit sekä sukulaisille että pojan kavereille ja pelikavereille. Ruokana oli iiiso paella ja jälkkärinä täytekakun lisäksi erilaisia grillitikkuihin tehtyjä hedelmävartaita ja suklaakastiketta.

Mitä mieltä olisitte tällaisista ruuista?

Nakkikääröt (nakki voitaikinaan käärittynä)
Pikkupizzat (eri täytteillä)
Voileipäkakku
Tuulihatut (makea + suolainen täyte)
Korvapuustit
Mokkapalat
Täytekakku

T. ap

Ja tänä kesänä tarkoitus pitää hotdog-baari synttäreiden teemana, mies tekee itse erilaisia makkaravaihtoehtoja ja nirsoimmille ihan Kivikylän nakkeja sämpylöiden väliin. Kysy sankarin toiveita ja suunnitelkaa yhdessä.