menthol allergia/yliherkkyys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eranainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sama taalla. Yrita valttaa kaikki piparminttua tai mentolia sisaltavat tuotteet ja hanki Epipen injektio reseptin laskarilta. Hatatilanteessa se voi pelastaa henkesi.

Mentoli on yksi aineista, jotka ärsyttäväti ihoa. Joku voi saada ihottumaa esim. siitä, että hampaita pestessä tahnaa menee suun ympärille. Mentholissa on salisylaatteja, jotka voivat olla aiheuttamassa reaktion.
http://www.webmd.com/allergies/guide/salicylate-allergy

"Irritations and allergies to menthol are relatively rare. When they do occur, they almost never do so with any degree of severity. If you do happen to experience any degree of swelling itchiness, or discoloration of the skin, you will want to immediately consult a physician" Menthol is the naturally occurring compound that makes peppermint smell like peppermint.

"Irritations and allergies to menthol are relatively rare. When they do occur, they almost never do so with any degree of severity. If you do happen to experience any degree of swelling itchiness, or discoloration of the skin, you will want to immediately consult a physician" Menthol is the naturally occurring compound that makes peppermint smell like peppermint.
Pientä lähdekritiikkiä pliis. laittaa nyt pätkä tekstistä mentolipitoisen tuoteen myyjältä tänne.

tätä mietinkin kun mulla menthol tai piparminttu aiheuttaa pahaa oloa ja päänsärkyä. eilen kun söin menthol karkin, tuli todella kovat vatsankouristukset, oksettava olo ja päänsärky. yhdestä hammastahnasta mulla on mennyt kieli ja nielu tunnottomaksi. sorbitolia olen epäillyt aiheuttajaksijoskus, mutta niissä eilisissä karkeissa sitä ei ole.

Yhteistyössä