Menossa Tampereelle Cumulus Koskikatuhotelliin,minne AUTO??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei tiedä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei tiedä

Vieras
Ollaan menossa ensi viikoksi Tampereen Cumulus hotelli Koskikatuun.

Mikä siinä olisi lähin ja helpoin parkkipaikka josta olis siis helppo mennä lasten kanssa.

Hmm.. Frenckellin pysäköintitaloon? Siitä ei ole mahdoton matka kävellä. Tampereen keskustapysäköinti on tehty hyvin vaikeaksi jos ei käytä pysäköintitaloja.

kyllähän hotelleilla pitäis olla parkkipaikkoja (-halli).. Jos ei oo niin kalliiksi kyllä tulee keskustassa mut esim siinä vieressä lapintiellä on ilmaisia paikkoja mut taitaa olla kiekolla. Ei siis kaupunkiin päin vaan just toiseen suuntaan.

No jos mä olisin menossa Treelle keskustaan hotelliin viikoks niin unohtaisin auton kokonaan ja liikkuisin junalla ja paikallisbusseilla. Keskustan automaattipaikoilla on aina noi tuntirajoitukset ja mun mielestä ne maksaa aivan sikana.

Tuossa oli cumulus talli ja käsitin että lippuautomaati oli 8-20(8-16) mutta miksi siinä luki max 2h? Ja jos tullaan klo 15 ja lähdetään vaikka seuraavana pv klo 12 niin se olis 9*2,80e 25e pelkkä pysäköinti.Aika hintavaa :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei me olla kun yksi yö hotellissa.
Mutta silti aika hintavaa yksi yö parkkipaikalla 25e

Eikö mitään muuta mahdollista paikkaa oo??

Rongankadulla on maksuton pysäköinti muistaakseni klo 21 - 08. Parkkihalleissa edullisempi pysäköinti kuin kadunvarressa.

Tuossa oli cumulus talli ja käsitin että lippuautomaati oli 8-20(8-16) mutta miksi siinä luki max 2h? Ja jos tullaan klo 15 ja lähdetään vaikka seuraavana pv klo 12 niin se olis 9*2,80e 25e pelkkä pysäköinti.Aika hintavaa :(

Tervetuloa Tampereelle! Tällaista se on. Mekin kuljetaan keskustaan yleensä jalan tai bussilla. Ei juuri kannata omalla autolla liikkua, kun bussikortilla matka per aikuinen on 1,4 e. Sillä ei kauaa keskustassa pysäköi.

On kyllä hintavaa pysäköinti :( Noh ei mahda mitään! Tämän poppoon kans kun lähtee niin mielummin maksaa 25e pysäköinnistä kun yli 200e junalipuista. Ja lasten kans on mukavempi muutenkin omalla autolla mennä.

Yllätyin vaan tuosta pysäköintimaksun suuruudesta.Onneksi paikan päällä voi sitten jalkaisin liikkua.

No jos ei huvita maksaa, niin sitten on pakko kävellä tai mennä bussilla ja jättää auto kaupungin ulkopuolelle. Turussa ajelin korttelin ympäri ainakin 100 kertaa että pääsin ilmaseen parkkiin hotellin lähellä, sekin oli vain viikonloppusin lauantai-illasta sunnuntai-iltaan ilmanen ja täynnä ku turusen pyssy heti lauantai-iltapäivästä.

Jos lippuautomaatissa lukee että max 2h, siinä paikalla ei tosiaan saa pitää autoa kahta tuntia kauempaa. Vaikka olisit ostanut siihen lipun pidemmäksi aikaa ja lappuliisat huomaa sun auton seisseen siinä yli 2h, saat sakot.

Apua eli onkohan tässä kartassa tämä cumulustalli sekä sen alla oleva lippukassa siis tarkoitettu tuohon talliin vai onko se joku toinen parkkipaikka???

http://www.cumulus.fi/hotellit/koskikatu/fi_FI/pysakointi/_files/83198463893594723/default/Cumulus%20Kosikatu%20P-info.pdf

Onhan siinä hotellin alakerrassa? tai lähellä jossain olla hotellin oma pysäköinti paikka missä ei rajotusta kuinka monta tuntia saa olla.

Apua eli onkohan tässä kartassa tämä cumulustalli sekä sen alla oleva lippukassa siis tarkoitettu tuohon talliin vai onko se joku toinen parkkipaikka???

http://www.cumulus.fi/hotellit/koskikatu/fi_FI/pysakointi/_files/83198463893594723/default/Cumulus%20Kosikatu%20P-info.pdf

Onhan siinä hotellin alakerrassa? tai lähellä jossain olla hotellin oma pysäköinti paikka missä ei rajotusta kuinka monta tuntia saa olla.

Tuskin hotellin pysäköinti olisi auki vain päivällä. Yleensä yöllä sitä pysäköintiä vieraat tarvitsevat. Minusta ne olivat kaupungin mittareiden paikkoja ja hintoja tuolla.

Ilmaiset alueet löydät tuolta. http://www.tampere.fi/material/attachments/p/unnamed_11555/maksuvyohykkeet110310.pdf

Koskikadun Cumuluksen parkkihalli on kokemuksesta hyvin pieni ja se täyttyy saapumisjärjestyksessä - ei olisi siis mikään ihme että on täynnä kun menette paikalle. Itse olen tuoolaisissa tilanteissa pysäköinyt siinä vieressä olevan Rongankadun varteen, jossa on erittäin iso parkkialue joka on vielä öisin ilmainen.

Soittelin hotelliin ja Cumulustallissa on paikkoja 30 maksaa 18e yö. Ja siinä vieressä niiden ns piha jossa ilmainen pysäköinti ja jos niissä ei oo tilaa niin sitten kaupungin parkkipaikoille.Niistä lupas sitten infota lisää mikäli tuosta ei paikkoja löydy. :D Selvis tämäkin asia:)

Alkuperäinen kirjoittaja ^^:
Kyseisessä hotellissa on parkkihalli joka on hotellin asukkaille täysin maksuton.. Olin itse juuri kuukausi sitten siellä pari yötä! =)

Erikoista - ei ole ikinä ollut täysin maksuton, vaikka olen siellä ollut ehkä parisenkymmentä yötä:)

Yhteistyössä