N
Näin
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja täh?;29424270:Pakko tässä on näköjään olla ymmärtävinään, että huutavia lapsia, joiden vaan annettaisiin jatkaa huutoaan on jokapaikassa, jopa ravintoloissa. Itse en edelleenkään ole sellaisia nähnyt tai kuullut.
Siksi onkin todella vaikea uskoa, että normaali aikuinen ihminen ihan tosissaan tässä kyselee haluatteko kuulla lapseni rääkymistä, kun illastatte?
Tähän mennessä koetussa elämässäni olen havainnut, että aikuiset kiusaantuvat jo pelkästä oman lapsensa normaalista juttelusta tai vaikka siitä "kitinästä", joka tosiaan jää täysin normaalin aikuisten puheensorinan peittoon. Mitään syytä kiusaantumiseen ei olisi, mutta tällainen kulttuuri täällä on ja sen huomattuani olenkin sitä mieltä, että yllä siteeratun kommentoijan kaltaiset ovat uskomattomia liioittelijoita ja asennevammaisia tai elävät jotain toista todellisuutta kuin normaalimaailma. Normaali.
Elävät siis maailmassa, jossa rääkyvän Nico-Kyllikin äiti tahtoisi tulla ravintolaan lapsensa kanssa ja jonkin vanhanaikaisen häveliäisyyden tunteensa takia kaipaa rohkaisua sadistiselle ja masokistiselle teolleen, ilmeisen turtuneena julkisen ja yksityisen tilan vallanneista taukoamatonta kiljumista ja rääkymistä ylläpitävistä pikkuhirviöistä.
? Eikös se lainaamano kirjoittaja ollut juurikin kokenut tällaista. Itsekin olen. Tuskin kyse on mistään sadismista, pelkästään tyhmyydestä ja muoden huomioon ottamattomuudesta.
Itsekin olen omia lapsia vienyt ravintolaan enkä tosiaan hermostu lapsen puhumisesta tms. Mutta en vie lasta pilaamaan muiden iltaa hienossa ravintolassa.
Kerropa vielä, miksi pikkulapsi _pitäisi_ viedä hienoon ravintolaan?