Menkkojen siirto

• Viestiketjun aloittaja Etelään menos
  • Ensimmäinen viesti
Etelään menos
Voiko diane nova-pillereillä huoletta siirtää kuukautisia? Ku mun pitäis siirtää ja luin sit kyseisten pillerien vihkosesta et ""pillereitä ei ole tarkoitettu kuukautisten siirtoon,mutta jos poikkeuksellisesti haluat niin...."" eli voiko siirtää huoletta?

e.
mun tietääkseni kaikissa e-pilleripakkauksissa lukee noin. ja tottahan se onkin: pillerit pitäisi aina syödä säännöllisesti eikä niillä saa taiteilla tyyliin: menkat on rasittavia -> enpä taida pitää niitä enää kuin pari kertaa vuodessa...

kuitenkin: poikkeustapauksissa menkkojen siirtäminen e-pillereillä on ihan ok. eiköhän ulkomaanmatka ole poikkeustapaus ja mielestäni ihan hyvä syy siirtää menkkoja.

itse olen syönyt merciloneja 3 vuotta ja siirtänyt menkkoja kahdesti yhden kuukauden yli, eli siis syönyt pillereitä kaksi läpyskää putkeen.

malla
Itse asiassa pillereillä voi harrastaa oikein lääkärin luvalla nykyään myös tuota menkat vain ""pari"" kertaa vuodessa. Omani tulevat nykyään säännöllisesti neljän kuukauden välein eli siis kolmesti vuodessa. Syön Harmonet-merkkisiä, joten muiden merkkien sopivuudesta en osaa sanoa, se pitää tarkistaa omalta lääkäriltä. Tyhjennysvuoto on minulla ainakin ollut ihan normaali kuusi päivää. Tärkeintä tässäkin on säännöllisyys.

Yhteistyössä