Menkkojen myöhästymisestä, niukasta vuodosta ja pelosta olla raskaana.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pps
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pps

Vieras
Elikkä mulla on mercilon merkkiset yhdistelmäpillerit ja olen syönyt niitä nyt kuutisen kuukautta, kerran unohdin ottaa ja siitäkin tulee 4kk. Muuten olen syönyt niitä säännöllisesti.
Kolme päivää sitten poikaystäväni laukesi sisääni ja haimme heti jälkiehkäisypillerin, vaikka mulla on ehkäisypilleritkin, ihan varmuuden vuoksi kuitenkin, koska tahdomme olla varovaisia koska olemme kumpikin vasta 18v. Ja muutenkin kun mulla oli se 7.pv tauko menossa.
Nyt vaan ihmetyttää, menkat tuli 4pv myöhässä ja ne tuli sillee, et ekana päivänä ihan oikeasti vaan tippa, tokana ihan vähän enemmän. Ja nyt ei enää ollenkaan.
Käytiin lääkärissä tekee raskaustesti ennenkun edes nää "menkat alko" mutta se näytti negatiivista ja lääkäri sano että se on todella varma se testi. Mutta miksi mun menkat tulee tällä tavalla? Mitä tää on? Olenko tullutkin sitten joskus sillon raskaaksi, kun olemme ennen tätä laukeamista harrastaneet yhdyntään? Ennen tätä kun annoin poikaystävän tulla sisääni, olemme aina pillereitten lisäksi käyttäneet kondomia harrastaessamme seksiä.
Joten en ymmärrä, miten voisi edes olla mahdollista että olen raskaana.
Ihmetyttää niin kummasti nämä kuukautiset.

En ole lääkäri, mutta maalaisjärjellä ajateltuna olet nyt saanut sellaisen hevoskuurin hormonia, että ei ihme jos menee elimistö sekaisin. Eihän pillereiden päälle tarvi enää jälkiehkäisyä ottaa. JOs yhden pillerin unohtaa ja siitäkin on jo kuukausia, et varmasti ole raskaana. Ota nyt ihan rennosti, kyllä se kierto sieltä normaaliksi palautuu.

Yhteistyössä