menkkojen alkamisajankohta

Kuinkas pian teillä imettävät äidit on menkat alkaneet synnytyksen jälkeen? Mulla nyt 6 kk ikäinen tyttö, joka syö jo paljon kiinteitä mutta imetän lisäksi. Ei ole vaan menkkoja kuulunut ja rupes jotenkin kylmäämään kun muilla tutuilla (kenellä saman ikäisiä tai nuorempiakin lapsia) on menkat alkaneet jo aikoja sitten...

6 kuukautta synnytyksestä, vaikka imetin ympäri vuorokauden tiheästi. Enpä olis vielä kaivannut, ihan tarpeeks oli hommaa muutenkin siinä vaiheessa. :/
Ja sitä sitten tuli ja tuli kaks viikkoa niin, että joka yösyötöllä piti käydä rätin vaihdolla ja ulos ei meinannut arvata lähteä ainakaan ilman yösidettä...

Mulla alkoi ekan muksun jälkeen vasta imetyksen loputtua (n.10kk synnytyksestä), mutta nyt tokalla kerralla tuli kun tuo poika oli 5kk, tosin nää menkat on niin epäsäännölliset kun vaan voipi olla, mut se johtuu varmasti noista pillereistä. Mä imetän edelleen ja poju on 8kk.

Mulla alko tai siis tuli ekan kerran siinä 9kk jälkeen muta olivat melkein vuoden tosi epäsäännölliset, tulivat joka toinen kuukausi.
Täysimetyksessä poika oli 6kk ja imetin reilun vuoden( tosin lopussa vain illalla)
Oli se niin ihanaa aikaa olla ilman menkkoja :D

Yhteistyössä