menkkamaista vuotoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karolius
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

karolius

Uusi jäsen
29.01.2008
4
0
1
Alku viikon tuli vessassa käydessä pyyhkiessä hieman verensekaista limaa, mutta ei pönttöön asti, nyt kun käy vessassa niin paperiin jää samantapaista kun menkoissa! nytkään ei pönttöön asti, kipuja ei oo!
Mitä tää on?
Onko enää mitään toivoo? :(

Voihan ne yhtähyvin olla kiinnittyimisvuotoja, tai ylipäätään usealla tulee pieniä vuotoja kun kuukautisten pitäisi alkaa, joillakin jopa normaalit menkat ja silti sikiöllä on kaikki hyvin =)
Itselläni oli aivan valtavat menkkakivut alussa, olin ihan varma, että menkat alkaa ja rääkkäsin itseäni aivan valtavilla lenkeillä, juoksin, hypin ja pompin että menkat alkais (yleensä kun se vauhdittaa ja lievittää oireita) mutta ei mitään. 2pv sen jälkeen testissä olikin 2 viivaa :heart:

t-Bird 21+3

mulla oli alussa silloin kun menkkojen piti tulla vuotoa. mikä pyyhkiessä jäi pääasiassa. ja sitä oli kuitenkin jonku verran ihan useamman päivän ajan. ja ihan rehellistä verta. kuului asiaan.

nyt rv26+5 menos =)

menkkojen aikaan voi vuotoa tulla..ei ole aina hälyyttävää

Mulla oli tämän raskauden alussa parisen viikkoa viikkoa vuotoa, välillä ihan runsastakin, vuoto kuitenkin loppui ja nyt on rv 31+5 meneillään ja kaikki hyvin!
Että toivoa on vielä! :hug:

Toivottavasti kaikki hyvin, mutta käy ihmeessä tarkistamassa onko kaikki ok. Mulla oli vain rusahtavaa vuotoa 8-10 viikolla ja satunnaisesti sen jälkeen ja nyt ei ole enää mikään hyvin. Toivottavasti sinun kohdallasi kaikki ois kuitenkin ok. Meillä pikkuinen siirtyy enkelien luo.

rv 7 alkoi tuhruinen vuoto ja yhden kerran tuli verta todella runsaasti, niin että kävin päivystyksessä. Päivystyksessä tehtiin ultra ja kaikki oli ok. Tarkastuksessa kävin myös omalla gynellä ja kaikki oli hyvin. Oma gyne rauhoitteli ja sanoi, että joskus käyn näin kun sikiöpussi kiinittyy.

Tärkeä on kuitenkin että:

* oireisiin ei liity kipuja
* vuoto ei ole runsasta ja kuplivaa, selkäkivut ja alavatsakivut
* vuodon yhteydessä ei tule joka kerta hyytymiä

Minulle tuli niukkaa vuotoa myös silloin kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa kesti noin 3 päivää (sama pituus kun kuukautisilla) jonka jälkeen vähitelleen loppui. Vuoto voi siis kestää muutaman viikon. Jos se on ruskehtavaa ja jää paperiin niin ei hätää.

Ohjeeksi sain lepoa, lepoa ja lepoa. Luonollisesti sain sairaslomaa, kaikki raskas työ/nostelu kielettiin sekä uiminen ja mikä tärkeintä yhdyntä myös ehdottomasti tässä vaiheessa kielettiin.

Minulla vuoto loppui noin viikolla 10

Yhteistyössä