menkkamaiset kivut ja haalea plussa

18.05.2007
829
0
16
eli maanantaina sain haalean plussan clearblue testiin ja tänään vähän vahvemman acon 10 testiin, muttei vielä läheskään yhtä tumma kuin kotrolliviiva...sunnuntaista asti on ollut sellaista menkkamaista juilintaa alamasussa ja alaselässä...joka vessakerta pelottaa, mutta vielä on saanut huokaista helpotuksesta. :whistle:

tänään oli toi tilanne 3+5..eli kp 27/26-28...
vahveneekohan tuo tuosta?
vai alkaakohan ne menkat, kun on tuota juilintaa...
mie oon ihan panniikissa... :(

Haluisin niin uskoa ihmeeseen, ollaan yritetty jo yli vuosi kolmatta(mulle kolmas, miehelle 2 )
kesällä 07 oli km...

nyt jännäillään ja yritetään olla pelkäämättä kovasti...

Mulla oli esikoisesta välillä koviakin menkkamaisia kipuja ja todellakin tuntui, että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä. Vähän tuhruvuotojakin tuli, mutta silti kaikki meni hyvin. Nyt esikoinen reilu 1,5v ja kakkonen tulossa rv9+1. :heart:
Kyllä uskon, että sulla plussa vielä vahvistuu, jos meinaat viel testailla. Vaikka turhaahan se on, ku testit näyttäny jo raskauden! =) Onnea kovasti ja tarrasukkia pikkuselle! :heart:

Mulla oli menkkamaisia kipuja viikolle 10 asti. Ei käynyt aluksi pienessä mielessäkään että voisin raskaana olla kun ihan samanlainen olo oli kun olis menkat alkamassa, no älysin sit testailla kun oli menkat 6 päivää myöhässä.

jos mulla on nyt raskaudesta kyse mun LA olis 080808!
pitää vaan siis toivoo pitää yllä...
on se kyllä tyhmää tehä raskaustesti näin varhain...
saa jännätä kahta kauhiammin että milloin kunnon plussa tulee... :heart:

eli on tässä viikon verran ollu menkkamaisia kipuja, jotka vaan jatkuu. Menkat on pari päivää myöhässä. Eilen tein Aconin testin, jolla tuli haalea viiva ja äsken tein clearbluella, jolla tuli aivan selkeä plussa! Huomenna meen viel terveyskeskukseen varmistaa asian. Huh kun jännittää! Ensimmäistä siis tässä odotellaan, ja ihme kun näin pian tärppäsi, toisella kierrolla jo.

Yhteistyössä