Menkkamaiset kivu

Odottelin tuossa viikko sitten tätiä käymään, alkoi jomotella paikkoja siihen malliin, selkääkin koski. Olin sata varma että kohta ne alkaa.. Nooh, viikon on "kivut"/tuntemukset jatkuneet.. Olo siis koko ajan että kohta alkaa.
Ei silti vaa ole kuulunut?
Onko normaalia, onko noi sit vaa ovis kipuja vai kuinka?
Olen ollu 9kk ilman ehkäsyä ja kierrot välillä sekasin ja välillä ihan suht normaalit.

En ole tehnyt.. Ajatellu vaa että tuskin tää sitä kuitenkaan on... miun tuurilla. En ole uskaltanut kellekään ees asiasta sanoo ja emmin tännenkii kirjottamista ku ajattelin että kuitenkin kun asian ääneen sanoo nii sieltä se täti porhaltaa paikalle.

testaa ihmeessä niin tiiät :) tylsä vastaus, tiedän mut sillähän se selviää.

kun mä plussasin mulla oli pariki viikkoa kovia menkkakipuja, että ihan lattialle piti istua. ne meni usein ohi aika nopeesti,ihan parissa minuutissa. selkään sattu kans mut ei samalla lailla ku ennen menkkoja. tuntu iskiaskivuilta.

b:)d

Tänäänkin on tuntunut vielä että kohta ne menkat alkaa.. semmonen jännä olo alhaalla. Mutta mitään ei kuulu eikä näy. Pahaa oloa on välillä sen jälkeen kun olen syönyt, tuntuu että meinaa ylös tulla se mitä alas laittaa.
Mulla on ennenkin ollunna menkat myöhässä ku kierrot välillä persiillään, niin jotenkii vaan sisälläin kuitenkin ajattelen että sieltä ne tulla porhaltaa. Ihmetyttää vaa nää viikon kestäneet vahvat fiilarit että ne alkais, ei ole yleensä tälleen tuntunut.
Varmaa kroppa vaa sekasi jostain..

Yritän kerätä rohkeutta testin ostoon :eek:

mulla hieman päinvastainen tilanne.. just oli menkat jokka kesti 4 pvää.. niitä ennen testasin negan.. oli kuitenkin lyhyet menkat ja vaan yhtenä päivänä runsaampaa vuotoa.. vuoto loppui mutta menkkakivut sen ku jatkuu, ja kolme päivää jo pää kipee ja paha olo .. :S pupuiltiin kyllä rankasti ennen menkkoja ja eilen vuodon loputtua.. koko kroppaa kutittaa ja tissejä nipistelee.. tosin varmaan vaan jotain kuvitelmaa.. mutta voiks tulla menkat vaiks ois paksuna? ja se että kuitenkin nega tuli ennen menkkoja,,

Testi hommattu, vaa ei vielä tehty.. ei uskalla.
Lueskelin tuossa vanhoja kirjotuksiani nii ollu näköjään keväällä samoja tuntemuksia mutta silti ei raskaana.
Varmaan joku hormooni härö taas :kieh: en tykkee..
Toisaalta ollu vaa jotenkin tosi varma olo että tää ois sitä ihteesä, mutta ei passois toivoo liikoja :|
Eilen illalla nosti lämpöökin 37, luulin että kipeeks olen tulossa mutta nyt ol päivällä jo normaali lämpö. Pitää kahtoo nostaako se taas illalla.
Masussa outo tunne jatkuu edelleen, välillä jopa vihloo oikealle.
Pitää ihan välillä tsiikata että joko se täti tuli, mutta ei oo tullunna.. rasittavaa tämmönen

Yhteistyössä