Menkkamainen mahakipu ja selkäkipu -supistuksia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv 39
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv 39

Vieras
Koko ajan menkkamaista mahakipua ja välillä myös selkää särkee, joskus pakaroita ja reisiäkin. Onko nämä supistuksia? Vai mitä? Erilaisia supistuksiakin on, sellaisia, että mahaa kiristää ja samalla selkää särkee. Tällaiset supistukset ovat enempi "kohtausmaisia", siis tulevat, kestävät jonkin aikaa ja menevät ohi. Mutta tuo menkkamainen mahakipu tuntuu olevan koko ajan, ei kohtauksittain. Ennakoiko tämä nyt pian lähestyvää synnytystä vai voiko kestää jopa viikkoja??

mun supparit oli just tollasia kun synnytys lähti käyntiin mutta ei kyllä ollu koko ajan vaan tuli aaltomaisesti suht säännöllisesti. kesti alussa 15 sek yhtä jaksaa ja piteni ja koveni.

En mä ole kertaakaan nähnyt mitään tulppia (ja kolme kersaa on ulos tullu), mut mulla menkkakivut tuntuu just selän puolella, kuten supistuskivutkin, toisilla mahassa. Voihan ne kivut mennä vielä ohikin ja syntyy sitte myöhemmin. Mulla on syntynyt aina sillon, kun kivut on alkanu, eikä ole ollu päivien odottelua.

En ole limatulppaa huomannut tai muutakaan tavallisuudesta poikkevaa... Aiemmin siis ollut kivuttomia harjoitussupistuksia, jotka jääneet nyt kokonaan pois. Nyt siis ollut toisinaan kivuliaita selviä kohtausmaisia supistuksia ja tätä menkkamaista maha/selkäkipua, jota tuntuu olevan siis lähes koko ajan.

Niin ja lisäksi alapää aivan kauhean kipeä! Liitoskivuista olen kärsinyt jo monta kuukautta, mutta nyt nekin pahentuneet. Lisäksi viiltelee emätintä ja häpyhuulet tuntuvat olevan paisuneet ja kipeät -istuminen hankalaa :/

Yhteistyössä