Mulla oli esikoisesta tuota reilut pari viikkoa.. Lisämausteena ihan tuntuvia supistuksiakin, välillä tiheästikin, niin että jo kellosta laskin välejä, mutta aina laantuivat.Alkuperäinen kirjoittaja Mymmelis:Mullakin on nyt toista vuorokautta jomotellut inhasti, ihan kuin kovia menkkakipuja. Ei ole mitään aaltomaista kipua, vaan semmoista tylsää jumputusta ja jomotusta.. Kaipa se alkaa paikkoja avaamaan, ainakin näin oon meitin toukokuisten ketjusta lukeskellut
Vkolla 37mennään
Mullakin on 2 lääkäriä ollut ja sitä kolmatta joka ekassa raskaudessa oli loppuvaiheessa, ei nyt sitten toisella kertaa kuulemma olekaan.Alkuperäinen kirjoittaja Mymmelis:harmittaa toisaalta, että peruin sen vikan neuvola lääkärin, nyt en saa kyllä tietää, onko tää jomottelu avannut paikkoja... Lääkäri on itessään kyllä niin tyhmä ja asiaton, että tuskin edes tajuaa, mitä on katsomassa siellä mun kintujen välissä... :/
Ehkä saan selville sitten, kun alkaa pää pilkottamaan
Alkuperäinen kirjoittaja T-Bird:Mulla lääkäri sanoi jo viimeeksi, että kohdunkaula on hävinnyt ja auki n.1cm.
Sen jälkeen on alkanut olla näitä menkkamaisia jomotuksia yllättävän paljonkin. Ja ne lähinnä iskee aina yöllä, aamullakin saattaa olla vielä "oloja" mutta aina päivää kohti menee pois?
"kipu" säteilee myös reisiin ja alaselkään, sekä välillä tulee sellaista etovaa, pahaa oloa. Onko kenelläkään muulla tätä ilmiötä?
Lisäksi vielä suoli on alkanut pitkästä aikaa toimimaan, joka enteilisi jotain mutta...saa nyt nähdä. Mutta tuo etova olo on kummallista. Tällä hetkellä mennään viikoilla 35+2