menkkakivut jatkuu menkkojen jälkeen? joku tulehdus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?????
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?????

Vieras
eilen loppui menkat ja nyt jo 3 päivää juilinut mahaa niinkun olisi menkat alkamassa vasta. voiskohan olla joku tulehdus? 6 päivää kesti menkat kun ylensä kestää 4. tänään enään tulee ihan vähän turhua lähinä wc käyntien yhteydessä.
mitä oireita tulehduksessa on?

lisään vielä kun niin sekavasti kirjoitin. siis eilen luulin että loppuvat kun ei vuotoa tullut kunnes sitten yhtäkkiä tulikin taas reippaanlaisesti ja loppupäivän vähän tiputellen. tänään tullut enään ihan vähän ja mahaa vain juilii..

Mulla on pari kertaa ollut tommosta ja olen luullut että olen raskaana menkoista huolimatta. Mutta enpä ole ollut enkä tiedä mikä tohon on ollut syynä, ehkä toiveajattelua raskautumisesta? Voisko sulla olla kyse samasta jutusta? Tai jos tosiaan oletkin ollut raskaana, mutta onkin mennyt heti alussa kesken ja sen takia vuotelee normaalia reippaammin?

ei ole kuumetta ja raskaanakaan ei pitäisi kyllä olla. jos näin olisi en uskoisi että mitään sisällä olisi koska niin paljon vuodin. kipu on siis sellaista aivan kun menkkakipu. ei ovulaatiokivun tyylistä ollenkaan.selkää särkee ja alamahaa juilii.

Kohtalon tovereita... mul nyt jsut tollasta, menkat melkein loppu neljäntenä päivänä mut sit taas alko vuotaan uudestaan ja loppu 8. päivänä ja nyt melkein siitä asti ollu just niinku menkkakivut, alavatsa ja selkä kivut jne. Voiks olla joku tulehdus?(alapäätä tosiaa kutittanu välillä ei yhtää ja välillä paljoki mut oon epäilly et johtuu vaa kuivuudesta, talvi ku nyt on ja muutenki iho kuiva talvisin). Oon tosiaan vasta 15.v että lääkäriin en oikee pääse ilman vanhemman kyytii ja en uskalla kertoa niille, mut joka tapauksessa ois kiva kuulla miten teillä ratkes tää?

Yhteistyössä