Menkkakivuista kysymys täällä minulla olisi :)

Mahoton mirri

Aktiivinen jäsen
06.07.2004
6 962
0
36
Ketään joka kärsii kovista mensukivuista? Kun mulla on 12-vuotiaasta asti ollut menkat ja mun mielestä vuosi vuodelta kivut pahenee, kun e-pillereitä söin niin oli pikkasen helpompi mut nyt taas kun reippaasti kolmatta vuotta mennään ilman hormonaalista ehkäisyä niin tuntuu ettei kävelemäänkään välillä pääse.

Ja oudoin juttu mikä liittyy on menkkojen aikaan kivut kakkaamisessakin. Siis se ei käy pyllyyn mut mahaan sillä tavalla inhottavasti. Ja toinen kun istuu alas ja tömähtää vähänkään kovempaa niin sattuu, oiskohan ihan normaalia menkkakipua vai voiskohan olla endometrioosia tai jotain vastaavaa kun mulla joskus on vähän epäilty sitä muttei koskaan tutkittu ja tuota meidän tyttöäkin ootettiin kaks vuotta ennen kuin tärppäs.

Ei muuten mut ärsyttää jo nämä menkat mut kestettävähän se on |O

Tuntuuko se siltä että tuolla sisällä ois jotain "valahtanut" liian alas ja sit kun istuu niin kipua kestää hetken aikaa mut sit ikään kuin se "joku" asettuis paikalleen ja kipu lakkaa? Olipa todella typerästi nyt kuvailtu toi mut tollaselta musta joskus tuntuu ja kivut on oikeesti ihan h*lvetilliset :/

Alkuperäinen kirjoittaja leylalie:
Tuntuuko se siltä että tuolla sisällä ois jotain "valahtanut" liian alas ja sit kun istuu niin kipua kestää hetken aikaa mut sit ikään kuin se "joku" asettuis paikalleen ja kipu lakkaa? Olipa todella typerästi nyt kuvailtu toi mut tollaselta musta joskus tuntuu ja kivut on oikeesti ihan h*lvetilliset :/

Ei ehkä tuommoistakaan, tai en oo oikein ajatellut, pitääpäs alkaa seurailemaan tuntuuko tuolta. Mut aivan järkky kipeetä aina joskus tekee :/

ei oo menkkakivuista tietoakaan, mutta luoja oviksen aikaan luulen aina kuolevani niihin kipuihin ja silloin on just noita sinun kuvailemasiasi oireita, ja muutama burana tulee napattua

Kovat olleet aina. :/ Teini-iässä jopa pyörryin.
Mä en myöskään käytä hormonaalista ehkäisyä, enkä halua käyttääkään.
Hoidan ihan ibumaxilla ja kauratyynyllä, ekat päivät ne on ne pahimmat ja kivut tosiaan aika moiset.

Alkuperäinen kirjoittaja Lemon Lime:
onko sulla taaksepäin kallistunut kohtu ? vai miten toi kirjoitetaan oikeinkaan ? :ashamed:

Vaikuttaako tämä menkkakipuihin? Mulla oli nuorempana kovin kivuliaat ja odotusaikana sain tietää, että kohtu on taaksepäin kallistunut.

Yhteistyössä