menkat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raskaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
joo ykkösestä mä kävin yksäril kans alus ja lopus ramppasinkin urakal sit polilla...
vois huomena soitella ja kysellä miten meneteltäs...
kivampihan se tietty olis maksaa vaan se polimaksu ;)

Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
Alkuperäinen kirjoittaja viherminttu:
Voiko tulla ihan oikeen kunnon tavalliset menkat vaikka on raskaana? Onko jollaki ollu näin? et vuotaa ihan normaalisti (ei tiputtelua tai vähäistä vuotoa) ja kestää viikon.

mulla oli.

Ja mulla. Vaikka ei "oikeet menkat" olleetkaan, vaan kohtuun kertynyttä verta mulla. Tuli viikon mittaan ulos, ja kun soittelin lääkäriin ja ne toitotteli että keskenmeno, niin vedin vähän buranaa ja siirtelin kaikkia meidän olkkarin huonekaluja. Ei oo sen päivän jälkeen kyllä vuotanut.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
millä rv teitte plussa testin?
me tehtiin testi muistaakseni kp 33 eka haamu ja sit kp 36 selkee plussa ja olisko ollu kp kp40 ku se ihmevuoto alko...ja nyt ei olla tarkistettu vieläkö sitä ollaan kyydissä,ku olo on edelleen sen mukanen et olis,toki se pitää tarkastaa ku kohtahan pitäs jo ekku neuvolaan sit mennä:)

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
millä rv teitte plussa testin?
me tehtiin testi muistaakseni kp 33 eka haamu ja sit kp 36 selkee plussa ja olisko ollu kp kp40 ku se ihmevuoto alko...ja nyt ei olla tarkistettu vieläkö sitä ollaan kyydissä,ku olo on edelleen sen mukanen et olis,toki se pitää tarkastaa ku kohtahan pitäs jo ekku neuvolaan sit mennä:)

juu elikkä nää oli mun,mites muilla?

Yhteistyössä