V
vierailija
Vieras
Mitähän tämä noista lienee.. alamahakipuja ja välillä alaselkäkipujaki ollu jo reilu pari viikkoa. Pari päivää sitten alkoi vuoto, muutama päivä ennen ku menkkojen ois kuulunu alkaa. Vuoto oli kuitenkin hyvin erilainen kuin yleensä, eikä sitä edeltäny niin kovaa mahakipua kuin yleensä on ollut, vaan samaa lievempää mitä on ollu muutenki jo pari viikkoa. Ensin tuli ruskeeta tuhrua, sitten kirkasta verta jonkin verran ja lopuksi veristä limaa ja ruskeeta tuhrua. Kaikki tämä kesti vain noin yhden päivän. Normaalisti menkat kestää mulla muutamia päiviä, tuhryvuotoineen jopa 5 päivääkin. Alapää on menkkojen aikaan hellän ja ”turpeen” tuntuinen, nyt ei ollut.
Samanlaista mahakipua on edelleen välillä.
Palelua ja väsymystä on ollu ajoittain, toki ne voi olla mistä vaan johtuvia.
Onko muilla ollu tuon tyylistä vuotoa alkuraskaudessa? Testiä en uskalla tehdä kun jos kyse onkin keskenmenosta niin testi luultavasti näyttäis positiivista edelleen.
Keskenmeno mulla on ollu joskus ja se oli erilainen, mut toki ne kait voi olla erilaisia.
Samanlaista mahakipua on edelleen välillä.
Palelua ja väsymystä on ollu ajoittain, toki ne voi olla mistä vaan johtuvia.
Onko muilla ollu tuon tyylistä vuotoa alkuraskaudessa? Testiä en uskalla tehdä kun jos kyse onkin keskenmenosta niin testi luultavasti näyttäis positiivista edelleen.
Keskenmeno mulla on ollu joskus ja se oli erilainen, mut toki ne kait voi olla erilaisia.