menkat(?)tuli mutta...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nobody
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nobody

Vieras
Eli mulla torstaina alko menkat,eka tuli ruskeeta tuhrua(ei yleensä tule)ja sit alko runsas vuoto.Tavanomaisia menkkakipuja ei kuitenkaan ole ollut.Vajaan parin viikon ajan palellut ihan tajuttomasti,välillä pahoinvointia ja vatsaa nippaillut,pari kertaa kunnolla alavatsasta vihlaissut!tää edellinen varm.oli ovista(?),mut oon kuullu et lämpöjen pitäs tippuu ku menkat alkaa?vai oliko näin?ku mua vieläkin viluttaa ja lämmöt hieman koholla edelleen.
Onkohan nnää nyt iha normimenkat vai ns.valemenkat?(ihmettelin vaa tota ku ei tav.omasia menkkapoltteita oo ollu?)

Lämmöt nousee oviksen jälkeen noin puoli astetta ja pysyvät koholla kunnes menkat alkavat. Jos raskaana, lämmöt pysyvät koholla (mulla 37.2 koko raskauden). Tee testi!

kiitos vastaauksestasi!=)joo taidanpa testin varmuuden vuoksi tehdä,ei oo tänä aamuna pahemmin verta enää tullut ja palelee iha hirveesti,päätä särkeny eilisestä asti...ja ihmetyttää ku ei tosiaan noita menkkapoltteita oo ollu,ainoastaan semmosia äkäisiä vihlontoja=)mut testaillaan!=)

en vielä testiä oo tehnyt, nyt vielä kohommalla lämmöt(ja paleltaa iha v...ti!),vuoto on aamusta lähtien ollut aika niukkaa,pyyhkiessä tulee vähää punasta.ei oo menkkakipuja,mutta on tuo palelu ja itkuisuus sekä pieni pahoinvointi,rintoja välillä hieman "kiristelee"=)voipi tietty olla toiveajatteluakin mutta....onko muilla ollut vastaavaa tilannetta;tullut pienoista mutta selvää vuotoa ja testi sit plussaa näyttäny?vai ollu vaa menkat tuloillaan?

Yhteistyössä