Menkat synnytyksen jälkeen..

Mites teillä on menkat alkanu synnytyksen jälkeen? Mulla siis oli 5kk synnytyksen jälkeen ku ensimmäiset menkat tuli. Ennen synnytystä olevan kierron mukaan toiset menkat olisi pitänyt tulla noin viikko sitten. Onkohan normaalia että kierto heittelee ja menkat tulee "miten sattuu"?
 

Ei ole näkynyt, ei kuulunut. Poika 6.5kk. Oli miltei täysimetyksellä 6 kuukauden ikään saakka, nyt pikkuhiljaa ollaan maisteltu kiinteitä ja imetys jatkuu edelleen. saas nähdä milloin alkavat. Cerazette pillerit käytössä... :wave:
 
Onko menkkojen alkaessa samanlaista kipua mitä oli ennen raskautta, vai onko jotenkin erilaista??
Itse olen miettinyt jälkivuoto loppui ja nyt on miltein päivittäin tullut oikein punaista verta, mietityttää että miten tiedän onko ne menkat?
Minulla oli yx päivä alavatsa kipua mutta ei kovaa.
 
Äiti-76
Mulla menkat alkoivat heti kun jälkivuoto loppui, eli valitettavasti noin 4 viikon kuluttua synnytyksestä. Kuukautiset ovat entistä kivuliaammat ja pitkäkestoisemmat. Luulin, että synnytys helpottaisi kipuja mutta vielä mitä, kipu tuli tuplana takaisin!
 
Vauva syntyi toukokuun alussa ja nyt on ekat menkat tulossa.. ainaki kipu on sitä samaa tuttua alavatsalla.. Pelottaa ihan et minkälaisella paineella vuotoa tulee.. Kipu on ainaki melkein sietämätöntä. Imetys loppui n. 2vkoa sitten kokonaan ja osittain jo kuukausi sitten.
 
Mulla alko menkat 6 kk synnytyksen jälkeen. Kipu vähäisempää ja vuoto entiseen verrattuna ihan minimaalista. Ennen meni tamppoonia ja sidettä ym. nyt riittää suunnilleen pikkuhousunsuoja. Toivottavasti tilanne säilyy samana jatkossakin :)
 

Yhteistyössä