Menkat pahasti myöhässä, mutta testi silti negatiivinen?

Olisin kiinnostunut tietämään että kuinka yleistä on että testi näyttää negaa vaikka menkat ovat myöhässä ja raskausoireita tuntuu olevan? Itselläni nyt menkat myöhässä ainakin viikon ja vähän ylikin, eikä tietoakaan siitä että olisivat edes tulossa lähipäivinä. Testasin tänään ensimmäisen kerran, testi näytti negaa..tosin en tehnyt testiä heti aamusta, niinkuin pitäisi.

Onko muilla samantapaista ollut ja mikä oli sitten lopputulos, olitko raskaana vai et?
 
Itselläni ei ole moisesta kokemusta, mutta tiedän että joillakin ihmisillä ei raskaus vain näy virtsatestissä, koska hormonia ei jostain syystä erity virtsaan. Sellaisissa tapauksissa kannattaa mennä terveyskeskuksessa teettämään veritesti, jolla saat varmuuden asiasta. :)
 
Ajattelin juu käydä muutaman päivän päästä viimeistään jos ei menkkoja ala kuulumaan. Mahtaakohan liittyä jotenkin siihen että minun on kovin vaikea tulla raskaaksi yleensäkään ja kauan ollaan yritetty ja nyt ensimmäistä kertaa menkat kunnolla myöhässä, silti suuri pettymys kun testi näyttikin negaa :/ olisi kovin toivottu lapsi, vuosi jo mennyt yrittäessä ja nyt kun tuntuu että oireitakin olisi, mutta vain yksi punainen viiva pamahti testiin kahden sijaan.
 
miss_piggy
Stressi voi myös siirtää kuukautisia, joskus myös ns. valeraskaus, eli kun toivoo että olisi raskaana, niin oma kehokin alkaa uskomaan niin ja tulee kaikenlaisia oireita, ja menkat jää pois, vaikka ei raskaana olekaan.
 
Minä en ainakaan usko ihmisellä olevan valeraskauksia.
Jos et ole bongannut ovista, niin todennäköisemmin on ovulaatio jäänyt välistä ja vuoto alkaa kun kohdunlimakalvo paksuuntuu ja rapistuu viimein itsestään.
 
Selvä ovis kyllä oli, ja n. viikko sen jälkeen tuli rusehtavaa vuotoa hieman yhdellä vessakäynnillä ja luulin että menkat alkaa, mutta ei kuulunut ja sitten luin netistä että se saattaisi olla kiinnitysvuoto? En nyt väkisin halua kuvitella olevani raskaana, enkä oikeastaan asiasta sen enempä stressaakaan, ainakaan tuon negatiivisen tuloksen jälkeen mutta silti ei menkkoja näy. Taitaa mennä tohtorikäynniksi tämä, jos ei kohta ala punaiset päivät tulemaan..
 
Onko se Hcg:n eritys kiinni raskaudesta vai ihmisestä? siis jos aiemmissa on näkyny varhain niin voiko tulevassa tehdä niin ettei erity virtsaan "normaalisti"? Mulla 10pvää myöhässä kuukautiset (jota ei ikinä ennen ole tapahtunu..) Oireita ois vaikka millasta :D
 
Jeps, edellispäivänä alkoi järkyttävät kivut ja kuukautiset, ja soitin lääkäriin kun oli niin voimakas verenvuoto ja kivut aivan äärettömät ja sanoin että menkat muutenkin nyt sen melkein 2 viikkoa myöhässä ja lääkäri sanoi että luultavasti on nyt sitten aikainen keskenmeno, eli eivät olekaan menkat ja raskaus on luultavasti ollut kohdunulkoinen joten ei ole näkynyt testissä sitten. Nyt kipuilu jatkuu, verenvuoto jo loppunut hieman, enää tiputtelua. Huomenna menen lääkärille sitten että antaa antibiootit varmuudeksi ettei tulehdusta tule, sekä jonkun napin että tulee kaikki varmasti ulos sitten myös.

Olisi tämä voinut mennä paremminkin :(
 
Mulla meneillään kp 35/30, eikä menkoista tietoakaan. Välillä nippailee mahassa. Kp 31 testissä nega. Nyt suunnittelin tekeväni testin huomenna tai keskiviikkona. Monena päivänä nyt tullut tosi vaalean ruskeaa vuotoa. Mitähän?
 
No mun kierrot oli pillereiden lopetuksen jälkeen 23-26 päivää. Oviksen tunnistan yleensä helposti, koska kivut ovat aika kovat.

Nyt viimeisessä kierrossa en ovista bongannut lainkaan. N. kiertopäivän 24 kohdalla oli menkkamaista kipua, mutta ne menivät sitten ohi. Muistaakseni kp 31 tein testin ja negaa näytti. Jonkin asteisia raskausoireita alkoi kuitenkin olemaan, joten tein uuden testin kp 36 ja silloin tuli haamu, eli raskaana nyt ollaan.

En usko heikkoon hcg:n eritykseen vaan myöhempään ovikseen. Epäilen, että nuo menkkamaiset kivut olivat ovis, hyvin erilaiset tuntemukset kuin yleensä.
 

Yhteistyössä