Menkat oli viime kierrossa 6pv myöhässä, taaskaan niitä ei kuulu.. Kertokaa mulle mitä tämmönen on..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraana.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieraana.

Vieras
Eli siis mulla ollut aina hyvin säännölliset menkat, melkeinpä tunnilleen. Viime kierrossa mulla oli tissit kipeet, huono olo, kaamee väsy ym ennen kuin menkat sitten alkoivat 6pv myöhässä. Nyt tässä kierrossa oviksen aikaan alkoi järkky kipu oikeen puolen munasarjan kohdalla, kipu jatkui vajaa kaksi viikkoa ja ny ollut siis pari päivää poissa. Menkkojen piti alkaa pe aamuna ja niitä ei kuulu. Mistä tämmönen johtuu?

Kai siellä joku häikkä on? Hormonitasoissa tai sitten jotain fyysistä (kysta, endometrioosi).. Ei välttämättä mitään vakavaa siis mutta jos huolettaa niin käy gynellä.

Mua pelottaa kun mun äidillä alkoi vaihdevuodet jo kolmekymppisenä, mitä jos mulle käy samoin.. :( Onko aina joku häikkä jos menkat myöhässä? Mitä kaikkea tommonen vois olla? Luin jostain että lääkäriin vasta kun kierto ollut pidemmän aikaan epäsäännöllinen..

No ajattelin just kysyä, paljonko sulla on ikää ja miten sun äidillä,meni vaihdevuodet. Mun äidillä alkoi aikaisin, samoin mulla.,alkoi menkkoja menemisellä epäsäännölliseksi.

En tiedä olisinko voinut olla raskaana, sekin kävi mielessä. Mulla ikää vasta 26 ja vielä olis lapsia joskus toiveissa :(
Jos ne viime menkat olikin keskenmeno niin myöhästyttääkö se näitäkin menkkoja?

[QUOTE="a p";30475266]En tiedä olisinko voinut olla raskaana, sekin kävi mielessä. Mulla ikää vasta 26 ja vielä olis lapsia joskus toiveissa :(
Jos ne viime menkat olikin keskenmeno niin myöhästyttääkö se näitäkin menkkoja?[/QUOTE]

No sama ikä täällä ja nuoriahan me hedelmällisesti ollaan. Kiertohan alkaa siitä kun viimeiset menkat tai keskenmeno on alkanut, eli joo tavallaan myöhästyttää. Sellaiset varhaiset keskenmenothan ovat todella yleisiä, eli ei niistä huolissaan tarvitse varsinaisesti olla kun lapsia toivoo saavansa.

Yhteistyössä