menkat myöhässä tai kierto venynyt.. testi negaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahdistaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ahdistaa

Vieras
On niin kumma olo. pari testiä tenhyt (clear blue´) ja olevinas niissä haamun nähnyt. Ihottumaa alkanu tulee mitä mulle tulee raskausaikana kun herkistyn kaikelle.. maha pömppö ja pistelee, varmaan viikon ollu menkkakipuja. Välillä oikealta puolelta ristiselän kohtaa kipuilee kun liikautan kättä.

Haluan että ne menkat tulee.. pelkään et jokin vialla.. tai sitten kierto venyny eikä + näy viel..

hei. minulla sama ongelma. minulla on sama itsellä. kierto normaalisti 26-28 päivää. nyt on kulunut 30/26-28. mutta päivää paria ennen kuukautisten alkua minulla tapaa olla jäätävää kuukautiskipua jatkuen kuukautisten alkupäiville/päivälle. lopetin e-pillerit viimeiseen kiertoon. sen jälkeen olen ollut ehkäisemättömässä yhdynnässä useita kertoja kuukauden aikana. tuntuu mahdottomalta raskauden mahdollisuus ensimmäisellä kierrolla pillereiden lopetettua. tosin pikkuinen olisi meille toivottu asia. mutta sinun kohdalla oletko ollut ilman ehkäisyä kauan jo? vai oletko vasta lopettanut. kuin pitkä sulla on kierto ja koska sulla on alkanut viimeiset menkat. olin itse tutkimuksessa verensokerin heittelyn takia sairaalassa. minulla on diabeetes. mutta siellä ottivat testin aamuvirtsasta kp 24/26-28. joka näytti negaa. mutta onko sulla tietoa näkyiskö se vielä tuolloin positiivisena. olisivatko raskaushormoni arvot tuolloin nousseet vielä? tein ite testin sunnuntaina eli kp 28/26-28 ja näytti negaa. voinko sulkea pois mahdollisen raskauden???? mutta pieni meille olis tervetullut kyllä.

jolla on menkat hukassa... Plussa olisi kyllä tervetulleempi...

Nyt kp37/30-35, yleensä kierto ollu sen 30-32pvä, kerran ollu tuon 35pvä.

Sunnuntaina nega, jota ennen oli menkka oireita...
Tänänn nega, ei mitään oireita ole enää ollu menkoista.

Mahassa vaan nippailee ja repii joskus oudosti...

Mulla kans alkaa maha ja selkä oireet ja ne jatkuu aina sinne asti kunnes menkat alkaa ja sillon en kovenee...

Nyt ne pienimmätki hävis kokonaan...

Yhteistyössä