Menkat myöhässä, kaksi kaupan raskaustestiä näyttää negaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmuli

Vieras
Eikä muutenkaan ole näin maalaisjärjellä ajateltuna mahdollisuutta olla raskaana, koska kumi on ollut jokaisessa hetkessä mukana.. outoa..

Mistäköhän muusta voisi johtua kun mahd. Raskaudesta?
Stressiä ei minusta ole sen enempää kuin ennenkään, enkä pelkää/toivo olevani raskaana.

Ei ole ollut oikeastaan mitään tuntemuksiakaan masussa tai esim. Rinnoissa, ei edes normaalia suurempia mielialan vaihteluita. (menkkojen aikana todellakin on!) :D

Muistan vaan että n. 2,5 viikkoa sitten sattui mahaan n. 2 tunnin ajan, vähän menkkamaiseen tapaan, ehkä vähän pistävämmin. Epäilin ovu-kivuiksi..

olen ihan tiltissä tän jutun kanssa, kun en oikeen tiedä mitä pitäis ajatella mistäkin. jos olis jotain vakavaa menossa, kai sen vatsassa tuntisin? :/

( nyt n. 5-6 päivää myöhässä, yleensä säännölliset. )

Mulla oli joskus 2 viikkoa myöhässä ihan yhtäkkiä ja seuraavassa kierrossa kans yli viikon myöhässä, sitten seuraavat olikin 2 pvää aikaisessa ja sen jälkeen tasoittui entiselleen - en tiedä mikä lie hormonihäiriö oli!

siihen voi oikeestaan vaikuttaa mikä vaan.
ja mulle sanottiin et jos on muutaman pivän heitto se lasketaan ihan normaali kiertoon ja säännöllisex. Siis tämän kertoi lapsettomuus klinikan lääkäri.

odottele ihan rauhassa. Eköhän ne sieltä tuu =)

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja harmuli:
FindOut Diagnostic.. Löytyi paikallisen Prisman hyllyltä.. :D

Oiskohan sama ku S-Marketissa... Se testi on huono, ei siitä ota selvää. Cittarin RFSU.n haukuttu testikin on parempi! Noilla olen useammat kerrat testaillut.

Vaikuttikin vähän tusinatestiltä.. Mut muuta ei siihen hätään ollu, ku apteekitkin kiinni.. :/

Sellasessa punasessa pakkauksessa ne oli, sisälsi kaksi liuskaa ja kupin mihin sit tarvittiiin sentin verran pissaa, sit liuska sinne 3-5 minuutiksi...

Tarttee varmaan testata viel uudestaan jollain vähän paremmalla apteekin testillä muutaman päivän päästä.. Sit jos mitään ei siinäkään näy ni ehkä lääkäriin..... :/

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
FindOut Diagnostic.. Löytyi paikallisen Prisman hyllyltä.. :D

Oiskohan sama ku S-Marketissa... Se testi on huono, ei siitä ota selvää. Cittarin RFSU.n haukuttu testikin on parempi! Noilla olen useammat kerrat testaillut.

Vaikuttikin vähän tusinatestiltä.. Mut muuta ei siihen hätään ollu, ku apteekitkin kiinni.. :/

Sellasessa punasessa pakkauksessa ne oli, sisälsi kaksi liuskaa ja kupin mihin sit tarvittiiin sentin verran pissaa, sit liuska sinne 3-5 minuutiksi...

Tarttee varmaan testata viel uudestaan jollain vähän paremmalla apteekin testillä muutaman päivän päästä.. Sit jos mitään ei siinäkään näy ni ehkä lääkäriin..... :/

Kuulostaa just siltä huonolta testiltä :xmas: Ainoa hyvä puoli siinä on, että siinä on se kippo mukana... Ne testit on jotenkin tosi epäselviä. Toivottavasti parempi testi näyttää toivotunlaisen tuloksen :)

Alkuperäinen kirjoittaja pilkku:
Sen on pakko olla joku pimeyshormonijuttu. Mullakin oli viime menkat myöhässä. Ja normaalisti oon ku kello.

Heh :)

Oon ihan samaa mieltä!
Viime kierrolla viikon myöhässä ja nyt tällä kierrolla jo 8 päivää, eikä kyll pitäs olla raskaana...tai ainakaan toivottavasti ei...

Alkuperäinen kirjoittaja kaksoispiste:
Alkuperäinen kirjoittaja pilkku:
Sen on pakko olla joku pimeyshormonijuttu. Mullakin oli viime menkat myöhässä. Ja normaalisti oon ku kello.

Heh :)

Oon ihan samaa mieltä!
Viime kierrolla viikon myöhässä ja nyt tällä kierrolla jo 8 päivää, eikä kyll pitäs olla raskaana...tai ainakaan toivottavasti ei...

http://fi.wikipedia.org/wiki/Melatoniini Meinaatteko niinku tätä? :)

Eikä oo vieläkää alkanu..........! :(
3 testiä tehny jo, ja sunnuntaina viimisen.. :/ vatsaa nipistelee ja polttelee välillä (oikeelta enimmäkseen),
ja rinnatki vähän kipeenä...
pitäiskö gynelle tai johki mennä, vai vieläkö odottelen? yleensä ollu säännölliset ni alkaa tosissaan ihmetyttää...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eikä oo vieläkää alkanu..........! :(
3 testiä tehny jo, ja sunnuntaina viimisen.. :/ vatsaa nipistelee ja polttelee välillä (oikeelta enimmäkseen),
ja rinnatki vähän kipeenä...
pitäiskö gynelle tai johki mennä, vai vieläkö odottelen? yleensä ollu säännölliset ni alkaa tosissaan ihmetyttää...

aika paljon kyllä raskaudelta kuullostais...
oottele vielä vaikka viikko (jos maltat ;) ) ja tee vielä testi jos ei menkat oo alkanu...

Juu, kannattaa mennä lääkärin juttusille, mutta toisilla raskaushormooni nousee tosi hitaasti!
Mun sisko tais olla jo viikolla 10 kun plussan sai sairaalan testillä. Hänellä vaan on yleensäkin epäsäännöllinen kierto, niin ei sitä hirmusti kummastellu tai lääkäriin hakeutunu.

Täällä kans 8 päivää myöhässä ja testit näyttää negaa. Sillä ässän punaisella minäkin olen testannut. Nyt kotona odottaa joku apteekin versio, missä on sama herkkyys (25 U/ml). Huomen aamuna pitäis testata taas.

Inhottavaa kun ei tiedä missä mennään!!!
Loppuis jo tää epätietoisuus!

joskus se kierto vain heittää ja menkat jää kokonaan tulemattakin. joskus taas hormonia on niin vähän, ettei testi näytä. odottelisin vkon ja testaisin uudelleen, jos ei vieläkään menkkoja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitenkäs paljon ne nyt on myöhässä? Ettei vain olis ku, kun toispuoleisesti kipuilet - siinähän hcg nousee hitaasti. Mene vaan gynelle, niin tulee selvyys!

n.9/10 päivää on nyt myöhässä, tänään testaan vielä KERRAN, jollei mitään näy niin annan olla ja odottelen viikon ehkä pari, sitten gynelle näytille.. kärsivällisyys ei vaan kuulu luonteeseeni ja siksi tässä hammasta kiristelen.. :D Kiitos kovasti mielipiteistä ja infosta! Ilmottelen sitten ku jostain jotain tiedän. :)

Mulla oli viime kierto 38 päivää. Epäilin jo raskautuneeni ja testasin negan maanantaina. sitten tilasin seuraavaksi päiväksi netistä 5 herkempää testiä niin eikös vaan alkanu sitte maanantai-iltana tiputella. Multa saa hakea testin jos jossaki Tornion lähimailla asustat.

Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:
Mulla oli viime kierto 38 päivää. Epäilin jo raskautuneeni ja testasin negan maanantaina. sitten tilasin seuraavaksi päiväksi netistä 5 herkempää testiä niin eikös vaan alkanu sitte maanantai-iltana tiputella. Multa saa hakea testin jos jossaki Tornion lähimailla asustat.

on tässä vähän reilu 700km väliä et jos tyytyisin apteekkiin.. :) mä jotenkin kyllä vahvasti epäilen et on hormooneista tai jostain kiinni, ei raskaudesta. testiä hakemaan :D ->

nega tuli vieläkin, ja luulenpa että siksi jääkin.. :P maanantaina testaan viimisen kerran ku tossa mun tänään osatamassani paketissa oli 2 testiä, jos sekin nega, sitten soitto tohtorille että mikä mua taas viiraa.. :D

Yhteistyössä