...menkat myöhäs (keskeytetty yhdyntä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pullanen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pullanen

Uusi jäsen
09.12.2008
27
0
1
Mulla on nyt jo kiertopäivä 30 ja kierto yleensä ,ainakin viimekierto oli 24-25 päivää. Tein testin eilen toisesta päivän pissasta ja sitä sain kuppiin vain pienen lirun;/Testi (cittarin pregchek puikko) näytti negaa ...seuraavana päivänä näkyi olematon tiiraus haamu ,mutta se ei varmasti ole mitään sen kyllä tiedän ;) ! Lämpö on koholla ja välillä nousee jopa lähelle 37,6 ? Tuntuu kuin olisi vilustunut ,mutta ei ole mitään flunssa oireita. Onkohan vaan kierto sekaisin. Raskaus on epätodennäköinen koska olemme olleet keskeytetyllä yhdynnällä (mikä nyt ei ole mikää ehkäisy) . Onko ketään ketä olisi tullut siitä raskaaksi (vaikka mies hallitsee itsensä ja keskeytetty yhdyntä viedään loppuun oikein ) ;kuulemma "touhutipoissa" ei ole siittiöitä? :|

Mulla on kaksi ystävää jotka molemmat tulivat touhutipoilla. yhdynnänaikana tulee koko ajan siittiöitä (osa kiihottumista) aivan kun nainen kosktuu ja saa orgasmin ja tulee vielä enemmän märäksi.. eri aivan kaksia eriasiaa samaloppu tulos.

Mä taas voin puhua sen puolesta, ettei ainakaan edistä raskautta. Aikanaan oltiin yli 8kk keskeytetyllä enkä raskautunut ja tässä ennen aktiiviyrityksen alkua oli myös 10kk enkä raskaaksi tullut. Mä luin myös ton tutkimuksen, varmaan siinä perääkin on mutta pitää muistaa että yksi ainoa siittiö voi riittää jos ajoitus yms. natsaa kohdalleen.

No olen sen tiennyt että mikään varma se ei ole ,mutta meillä se on toiminut nyt 1 vuoden kuopukse jälkeen...mutta nyt en sitten tiedä miksi ei menkat ole alkaneet;/ Myös esikoisen jälkeen toimi hyvin muutaman vuoden ,ja vasta kun on päästetty sisään olen heti kyllä samantien raskautunut :o

Ei vieläkään menkkoja .....3 päivää sitten tuntui kuin alkais ,ja eilen kanssa mutta EI!..........Voiko tää nyt oikeesti olla muka mahollista;/ Veikkaan kyllä että menkat nyt jotenkin heittää vaan.

Testin turhaa haaskausta....en minä usko että raskaana olisin.Välillä on sellanen tunne kuin alkais menkat ,mutta aina kun käy katsoon että alkoiko niin on vaan valkkarii ,joka on muuten lisääntynyt;/

Kannattaa käydä testi hakemassa..epäilenpä että olet raskaana :o
Tiedät useita vauvoja jotka saaneet alkunsa keskeytetyistä yhdynnöistä...ja jos vielä ollut ovulaation aikaan niin melko todennäköistä.

Ps. niille jotka tätä keinoa käyttävät ehkäisynä ja eivät lasta halua niin suosittelen jotakin muuta vaihtoehtoa..koska joku kerta voi napsahtaa kun ovulaatio on sopivasti. :/

Laitathan tietoa miten kävi!

Alkuperäinen kirjoittaja Pullanen:
Testin turhaa haaskausta....en minä usko että raskaana olisin.Välillä on sellanen tunne kuin alkais menkat ,mutta aina kun käy katsoon että alkoiko niin on vaan valkkarii ,joka on muuten lisääntynyt;/

No tossa kohtaa se ei ole enää haaskausta, kuulostaa niiiiin tutulta ja tuolle se nyt nyrkkeilee mun rakon kanssa....

No jos huomenna ei ole alkanut ,niin käyn hakeen testin! ;) Saa sitten mielenrauhan ainakin.Uskoisin kuitenkin että olis jo siinä pari päivää sitten tehdyssä testissäkin näkynyt ,jos raskaana olisin.Preg checkin (cittarin) puikon herkkyyttä en tosin tiedä?

Tämän keskustelun perusteella http://kaksplus.fi/keskustelu/t1568096 sulla on aika tiuhaan tämmönen tilanne? Kannattaisko kuitenkin (näin jälkiviisaana) miettiä jotain muuta ehkäisyä kuin tuo keskeytetty yhdyntä? Jos sulla on siis viis lasta ennestään, niin varmaan tiiät miten niitä lapsia tulee..

BlondeMonsoon, ite huomasin saman. Eikös se ois kuitenkin mukavaa, että ehkäisy olisi kunnossa eikä koko ajan hälytyskellot soi. Tee vaan Pullanen testi ja jos se on nega ettekä lapsia aio, niin hae vaikka joku sopivampi ehkäisymuoto. Kun onhan tuo tosi stressaavaa, että varmaan koko perhe kärsii kun vanhemmat on välillä pinna kireellä ehkäisyasioista..ja sitten sekin, että sais harrastaa semmosta loppuunasti-seksiä joskus =) Ja taas jos toivotte lisää lapsia, niin käykää ne keskustelut läpi ja vaikka sitten yrittää silleen kunnolla niin sekin voi olla vähemmän hermoja raastavaa =)

Toivottavasti testi näyttää toivomaasi tulosta :flower:

Joo tuo on totta ;( Aiemminkin on ollut vähän vastaava tilanne....silloin en sitten tiedä mikä totuus oli ,kun testi näytti haalee+ ,mutta menkat alkoi rytinällä sitten kuiteskin . Ehkä jotain yritystä saattoi olla. Nyt jos en raskaana ole ,niinkuin varmastionkin ..niin aioin käydä hakemaan tuon hormoni kierukan kun kerran reseptikin on jo;)

Yhteistyössä