Menkat myöhässä?

• Viestiketjun aloittaja Heidi
  • Ensimmäinen viesti
Heidi
Kysympä Teiltä fiksummilta,että mitkä voivat olla syitä menkkojen myöhästymiseen monella viikolla? Raskaana en voi olla koska seksiä en ole harrastanut.Tarvitsisin vastauksen mahd. nopeasti.

11
Oletko stressaantunut? Oletko laihduttanut? Miten tarkka kiertosi normaalisti on? Ellei mitään ""luonnollista"" syytä tunnu löytyvän, kannattaisi varmaan käydä lääkärissä. Tiedän, kuulostaa raivostuttavalta, mutta muitakaan neuvoja on huono antaa.

Heidi
Yleensä mun kierto on ollu aika tarkalleen sama. :/
En ole laihduttanut. Stressaantunut no joo... Ehkä vähän. Nyt vielä enemmän ku ei niitä menkkoja ala tulla. Pitäs lähtee viikoks matkalle ja olin laskenu et ne tulis ennen sitä matkaa.

piu
Heh, mulla oli ihan sama juttu, viikon etelänmatka edessä ja olin laskenut että tulee sopivasti ennen matkaa eikä seuraavat menkat ennätä vielä alkaa. Vaan kuinkas kävikään: menkkoja ei kuulunut ja matka läheni. Kaksi päivää ennätettiin olla perillä niin johan alkoi :( Matkaa edeltävät viikot olivat todella stressintäyteisiä ja kaiken lisäksi stressasin niitä menkkojakin ja eihän ne tietenkään silloin ala! Oikeastaan tuli sellainen tuplakierto, menkat myöhässä lähes kuukauden... Lomalla kun rentoutui niin tottakai ne pirulaiset sitten alkoivat.

Luulenpa että stressistä tuo sinullakin johtuu. Ovulaatio on saattanut jäädä tapahtumatta. Oletkos ollut kovassa flunssassa? Sekin voi vaikuttaa.

Yhteistyössä