Menkat myöhässä

• Viestiketjun aloittaja ei raskaana
  • Ensimmäinen viesti
ei raskaana
Mistähän johtuu kun mulla on menkat myöhässä jo kaksi viikkoa enkä ole raskaan. (Tein eilen raskautestin) Minulla on aina ollut hyvin säännölliset kuukautiset, joskus on voinut menkat myöhästyä korkeintaan pari päivää. En syö e-pillereitä, ehkäisynä käytämme kondomia. Alkaa huolettaa, miksi kuukautiset ei ala, lääkäriin ei olisi niin hinku mennä. Ei oo ollu stressiä eikä muitakaan huolia, jota vois syyttää menkkojen pois jäännistä, eikä vissiin 35-vuotiaana vielä vaihdevuodetkaan ala :) Onko kellään ollu samanlainen probleema ja missä oli vika?

Joanna
Mulla oli viimeksi kuukautiset 2 viikkoa myöhässä, vaikka kierto on aina ollut melko säännöllinen. Olen lopettanut pillerit noin puoli vuotta sitten, ehkä tämä on sitten syynä kuukautisten epäsäännöllisyyteen.

sama ongelma
Mulla kans yli 2 viikkoa myöhässä, raskaana en voi olla. En tiedä, johtuuko mulla siitä, että jouduin ottaa 2 kk sitten jälkiehkäisypillerin ja sen jälkeen tuli kahdet menkat viikon välein. Onko muilla jälkiehkäisy sekoittanut kierron täysin?

Yhteistyössä