Menkat myöhässä, testi nega

Edelliset menkat alkanu 17.11 ja tein ekan testin lauantaina (22.12) tuloksena negatiivinen. Noh, menkat ei tänäänkään ole alkanu ja tein taas testin, taas nega. Testinä käytin clearblue digitestiä.. Olen lopettanut hormonaalisen ehkäisyn vajaa pari kk sitten, voisko menkat olla vaan tästä sekaisin??
 
puuromarja, on hyvin mahdollista, että kiertosi on vielä sekaisin ehkäisyn lopetuksen jälkeen. Useammat voi joutua odottelemaan ekoja menkkoja jopa pari kuukautta. Jos menkkoja ei kuulu vielä 3-4 kk jälkeenkään, eikä testiin tule plussaa, niin itse ottaisin siinä vaiheessa yhteyttä lääkäriin. Kärsivällisyyttä. :)
 
menkkoja ei vieläkään kuulu.. tänä aamuna vessassa käydessä paperiin jäi haaleaa punaista turhua, oiskohan ne sieltä nyt tulossa. Vai olisko jotain kiinnitysvuotoa? ollaan miehen kanssa pupuiltu kaks viikkoa sitten. on väsymystä ja rintojen arkuutta(!)
 
Hei, mulla on ihan sama tilanne menossa nyt! Lopetin loppu vuodesta pillerit, eikä menkkoja ole sen jälkeen kuulunut. Eilen aamuna tuli paperiin vaaleanpunaista vuotoa hieman, jonka niin kovasti haluaisin kuvitella kiinnittymisvuodoksi. Toivotaan, että meillä molemmilla olisi tärpännyt! :)
 

Yhteistyössä